Gdzie są moje 2 dzisiejsze wpisy ? Myślicie że cenzurując wypowiedzi waszych klientów uda się Wam zakląć rzeczywistość ? Co bedzie następne ? Taktyka świnki morskiej wsadzającej łeb w ciemną dziurę i pomimo że reszta świnki wystaje ona myśli że jej nie widać ? Myślicie że macie do czynienia z idiotami ? Nawaliliście na całej linii. Pozbawiliście ludzi dostępu do własnych pieniędzy, zaksięgowaliści
Nie jestem przedsiębiorcą tylko użytkownikiem jako osoba fizyczna a dla mnie również jest nieintuicyjny i niefunkcjonalny. Nie wiem Pani Agnieszko z jakim profilem klientów bank konsultował zmiany i kto wg Pani stanowi tę akceptującą nowości większość. Skoro dla mnie jako os. fiz. jest on nieintuicyjny i nielogiczny, dla kolegów i koleżanek przedsiębiorców też nie to na kim Wy to jakoby testowaliś
Nie zgłaszałem pretensji wcześniej bo mimo że była zaimplementowana nowa miałem możliwość użytkowania starej wersji. Po 20.03 takiej mozliwości mieć nie będę.
Przywołuję przykłady z własnego otoczenia. Jeśli piszę że nie znam nikogo to po prostu nie znam. Jeśli bym napisał inaczej to bym skłamał. Po co ?
Jeśli piszesz o kosztach serwisu jako specjalista IT to pozostaje mi Tobie uwierzyć. Ciekaw jest
Widzisz, być może jestem zbyt mało inteligentny by zrozumieć. Wg mnie wprowadza się nowy sytem jeśli stary jest: niefunkcjonalny, powoduje błędy, klienci się skarżą, zawiesza się itp. itd. Wtedy projektuje, testuje i wdraża się sytem lepszy czyli bardziej funkcjonalny, logiczniejszy, prostszy w obsłudze, wygodniejszy, generalnie: pro-odbiorca. Tutaj mamy sytuację że moim zdaniem gorszy bo mniej in
Pozwól że się diametralnie nie zgodzę z twoim pierwszym zdaniem: owo podjeście nie jest ani normalne ani zrozumiałe. Fakt iż wokół nas większość (bo też nie wszyscy) używa smartfonów a nie komórek (bo najzwyczajniej w świecie coraz trudniej je kupić) jeszcze nie oznacza że w ten sposób korzysta z bankowości. Powiem więcej: nie znam osobiście nikogo kto przez smartfon robi coś więce
Wybaczcie ale nie rozumiem po co było zmieniać coś co doskonale funkcjonowało. Po co ??!! Jakie było uzasadnienie ekonomiczne ? Czy bank z powodu tej zmiany zarobił więcej ? Zyskał coś ? Z tego co widzę i rozmawiam z ludźmi to zyskał masę wnerwionych klientów. Czy to tak trudno zrozumieć że bankowość elektroniczna banku to nie zabawka z klocków, obrazków, kwadracików itp elementów kultury obrazkow
Zgłaszam stanowczy sprzeciw wobec decyzji o zamknięciu starej wersji bankowości elektronicznej z dniem 20.03 br. Jestem klinetem ING od wielu (nie pamietam nawet ilu) lat, namówiłem do korzystania z usług z waszego banku przynajmniej kilka osób. To co was wyróżniało była to właśnie bankowosć online: prosta, intuicyjna, logiczna, spójna i dobrze służąca mi jako klientowi. Dobra był