27-03-2017 12:44
27-03-2017 15:08
ŁukaszW pisze:
Marx pisze:
Pamiętaj że równocześnie tracisz pewne funkcje np. Przelewy wzorcowe o czym doradcy niestety nie są łaskawi informowac@Marx Przelewy wzorcowe zostały przeniesione do Mojego ING jako odbiorcy. Znajdziesz w nich zapisane wcześniej przelewy wzorcowe jako odbiorców pod tymi samymi nazwami. Różnica jest taka, że wykonując przelew do odbiorcy uzupełniasz kwotę i tytuł płatności. Możesz również ponowić przelewy, które do tego odbiorcy już wykonano.
Nie, nie zostały przeniesione, i właśnie clue to brak zapisania tytułu i kwoty... ja wiem, to takie cudowne, że mogę sobie każdorazowo to uzupełnić. Wiem, teoretycznie wybierając przelew historyczny powinienem dostać poprzednie dane (i zbieżne ze wzorcem, i odpada konieczność aktualizowania wzorca jak w trakcie roku coś się zmieni) ale... próbowałem w nowym systemie wykonać przelew z już istniejącymi danymi i nijak nie chciał ten powtorek znaleźć danych które potrzebuję - bo jak już znalazł niby odbiorcę to rozwijała się dosyć krótka lista i... to nie było to; wiec po krótkiej chwili bawienia w ciuciu-babkę i użerania się na 'chybił trafił' (bo sensowności/logiki tam nie ma) darowałem sobie, porzedłem do starego serwisu i w kilkanaście sekund zleciłem przelew.
Ponownie polecam film Idiocracy, który idealnie podsumowuje nowe "dzieło" ING, w załączniku obrazek z "wizyty u lekarza" -- nie oszukujmy się, uderzające podobieństwo
27-03-2017 20:49
@august Wystarzy że wejdziesz w szczegóły swojej karty płaticzej i wybierzesz opcję "Limity transakcyjne". Możesz tam edytować wszystkie limity płatnicze dla Twojej karty, również te internetowe.
Jeżeli w nowym systemie chcesz edytować limit transakcji internetowych w "szczegółach swojej karty" to grubo się mylisz. Ja szukałem tego pół godziny i znalazłem w zupełnie innej zakładce. Dopiero jak znalazłem to ewentualnie mógłbym się zgodzić dlaczego limity transakcji internetowych tam umieszczono. Dla zabawy, kto pierwszy znajdzie gdzie można znaleźć ustawienie limitów transakcji internetowych.
27-03-2017 21:33
DziadekP pisze:
@august Wystarzy że wejdziesz w szczegóły swojej karty płaticzej i wybierzesz opcję "Limity transakcyjne". Możesz tam edytować wszystkie limity płatnicze dla Twojej karty, również te internetowe.Jeżeli w nowym systemie chcesz edytować limit transakcji internetowych w "szczegółach swojej karty" to grubo się mylisz. Ja szukałem tego pół godziny i znalazłem w zupełnie innej zakładce. Dopiero jak znalazłem to ewentualnie mógłbym się zgodzić dlaczego limity transakcji internetowych tam umieszczono. Dla zabawy, kto pierwszy znajdzie gdzie można znaleźć ustawienie limitów transakcji internetowych.
W powyższym poście chodziło mi o "Dzienny limit płatności internetowych", pomyliłem z dziennym limitem transakcji inernetowych kartą. Robiłem przelew w "Moim ING" na kwotę wyższą od tego limitu, i system odrzucił mi ten przelew. Dopiero po zmianie tego limitu przelew poszedł.
28-03-2017 14:39
wojciech pisze:
AgnieszkaBin pisze:
@dorosm Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Wiemy, że na pierwszy rzut oka system wygląda zupełnie inaczej niż nasza dotychczasowa bankowość internetowa. Jednak dzięki temu masz dostęp do nowych funkcji i wielu ważnych informacji, których brakowało w poprzednim systemie.
LOL? Chyba jedyna "ważna informacja" to saldo po transkacji o którą użytkownicy dopraszali się od dawna w starym systemie. W nowym?
- brak informacji o stanie wszystkich rachunków na jednej stronie (bez bezsensownej "klikologii")
- rozstrzelenie historii transkacji tak, zę to co wcześniej bylo widać na jednym ekranie teraz wymaga kilkukrotnego przewiniecia.
Nowe funkcje? Toć ten nowy potworek ma mniej funkcji niż poprzedni (chociażby przytaczane przelewy wzorcowe).
Pani @AgnieszkaBin - o jakich ważnych informacjach i nowych funkcjach (których nie było w starej wersji a nie pierwsych wersjach nowego systemu) Pani pisze? Możę tutaj w punktach żeby było jasne? I tylko proszę nie wyskakiwać z transakcjami NFC bo to nijak jest zależne od systemu on-lie
Tak jak napisałeś - naszym klientom zależało np. na saldzie po transakcji i na intuicyjnej wyszukiwarce przelewów – i obie funkcje są w Moim ING. Stan wszystkich rachunków znajdziesz na jednej stronie - po kliknięciu na Moje finanse. Przez Moje ING można założyć Profil zaufany i załatwiać sprawy urzędowe przez internet – bez kolejek i bez wychodzenia z domu. Możesz też czasowo zablokować kartę, gdy np. nie można jej znaleźć, a po odnalezieniu ją ponownie „aktywować” w systemie.
Wprowadziliśmy też bezpłatne, pierwsze w Polsce narzędzie – Trener finansowy. To narzędzie, które przeanalizuje finanse i przedstawi konkretną , indywidualną propozycję oszczędzania.
28-03-2017 16:25
28-03-2017 16:46
AgnieszkaBin pisze:Tak jak napisałeś - naszym klientom zależało np. na saldzie po transakcji i na intuicyjnej wyszukiwarce przelewów – i obie funkcje są w Moim ING. Stan wszystkich rachunków znajdziesz na jednej stronie - po kliknięciu na Moje finanse. Przez Moje ING można założyć Profil zaufany i załatwiać sprawy urzędowe przez internet – bez kolejek i bez wychodzenia z domu. Możesz też czasowo zablokować kartę, gdy np. nie można jej znaleźć, a po odnalezieniu ją ponownie „aktywować” w systemie.
Wprowadziliśmy też bezpłatne, pierwsze w Polsce narzędzie – Trener finansowy. To narzędzie, które przeanalizuje finanse i przedstawi konkretną , indywidualną propozycję oszczędzania.
W punktach:
I teraz komentarze "na boku":
Pani @AgnieszkaBin - doczekamy się normalności? Czy znowu nabierze Pani wody w usta?
28-03-2017 19:43
AgnieszkaBin pisze:Stan wszystkich rachunków znajdziesz na jednej stronie - po kliknięciu na Moje finanse.
Nieprawda bo rozbiliście rachunki osobiste i firmowe, tak więc wszystkich rachunków w jednym oknie nie da się zobaczyć.
30-03-2017 09:00
Witam wszystkich, po nużącym czasie około 1h na nowej stronie bankowości internetowej postanowiłem poprosić o pomoc, bo sam nie dam rady. Robiąc zwykły przelew po wpisaniu wszystkich danych, gdzie mogę ustawić datę wykonaia transakcji, zaznaczam że nie chodzi mi o to by było to stałe zlecenie, jednorazowa transakcja z przyszłą datą wykonania ??? Będę wdzięczny za podpowiedzi i mam nadzieję, że zostawią stary system, bo nowy jest do D**Y.
30-03-2017 10:07
wymyślili coś takiego jak "w innym terminie". Jest to jedna z wartości w polu "czas realizacji". Jak wybierzesz tą opcję to pojawi się kalendarz do wybory daty
Też nie mogłem tego znaleźć, ale Bank cały czas twierdzi że "jest ergonomicznie i użytkownicy tego chcieli"
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |