24-03-2017 21:46
To nowe "pismo obrazkowe" chyba dla jakichś niedorozwiniętych!!!! Kto to wymyślił? Wprowadzanie nowego powinno wnościć jakieś usprawnienia, udogodnienia. Stary system jest (był?) o niebo lepszy! Z banku jestem zadowolony, z nowego systemu internetowego kategorycznie nie! Poprzedni bank też zmieniłem po nieudanej zmianie systemu on-line. Może przyjdzie powtórzyć manewr..... Szkoda, ale skoro nie szanują ludzkich przyzwyczajeń i zmieniają coś, co było naprawdę dobre....
25-03-2017 12:32
to jakiś żart
przeładowana bajerami (dobrymi dla przedszkolaków), nieczytelna, brak mozliwości personalizacji !
gdzie w tym wszyskim funcjonalność i przejrzystość?
26-03-2017 13:00
@dorosm Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Wiemy, że na pierwszy rzut oka system wygląda zupełnie inaczej niż nasza dotychczasowa bankowość internetowa. Jednak dzięki temu masz dostęp do nowych funkcji i wielu ważnych informacji, których brakowało w poprzednim systemie.
26-03-2017 13:44
26-03-2017 17:34
W związku z moimi przenosinami do innego banku ( co chwilę potrwa ) chciałem zapytać jak w waszym supersystemie można zamknąć limit transakcji internetowych na karcie ?? Szukam , szukam , klikam i nigdzie nie widzę takiej możliwości , dziękuję .
ps Już wiem na pewno że nie chcę bliżej zapoznawać się z tym żartobliwie przez bankowców zwanym systemem ... Dla mnie te kulfony to ............ !
26-03-2017 23:22
AgnieszkaBin pisze:@dorosm Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Wiemy, że na pierwszy rzut oka system wygląda zupełnie inaczej niż nasza dotychczasowa bankowość internetowa. Jednak dzięki temu masz dostęp do nowych funkcji i wielu ważnych informacji, których brakowało w poprzednim systemie.
LOL? Chyba jedyna "ważna informacja" to saldo po transkacji o którą użytkownicy dopraszali się od dawna w starym systemie. W nowym?
Nowe funkcje? Toć ten nowy potworek ma mniej funkcji niż poprzedni (chociażby przytaczane przelewy wzorcowe).
Pani @AgnieszkaBin - o jakich ważnych informacjach i nowych funkcjach (których nie było w starej wersji a nie pierwsych wersjach nowego systemu) Pani pisze? Możę tutaj w punktach żeby było jasne? I tylko proszę nie wyskakiwać z transakcjami NFC bo to nijak jest zależne od systemu on-lie
27-03-2017 01:09
august pisze:W związku z moimi przenosinami do innego banku
Hehe uważaj bo zaraz wytną twojego posta
Przed chwilą jeszcze był tu post innej osoby, która tez przeniosła konto gdzieś indziej, ale już go nie widać na formum
Moderator aktywnie moderuje "niewygodne" wiadomosci
27-03-2017 08:36
AgnieszkaBin pisze:@dorosm Spróbuj bliżej poznać Moje ING. Nasi doradcy są gotowi Ci w tym pomóc. Wiemy, że na pierwszy rzut oka system wygląda zupełnie inaczej niż nasza dotychczasowa bankowość internetowa. Jednak dzięki temu masz dostęp do nowych funkcji i wielu ważnych informacji, których brakowało w poprzednim systemie.
Znowu odopwiedź kopiuj-wklej... Ręce opadają. Jedno proste pytanie: nie można było tych "nowych funkcji i wielu ważnych informacji" dołożyć przy jednoczesnym zachowaniu interfejsu graficznego? Bo z tego co widzę oprócz przelewów wzorcowych na funkcje ludzie nie narzekaja, raczej na wygląd i sposób przedstawienia ich finansów na ekranie. A tak na marginesie to te "wiele ważnych informacji" chciałbym móc ukryć, ale bank wie lepiej co dla mnie ważne.
27-03-2017 12:23
MarcinB pisze:@romil Regularnie sprawdzamy nowo założone konta i oznaczamy pracowników.
Chyba, że konto założy z domu i tyle sprawdzicie.
Życzę dalszych sukcesów.
27-03-2017 12:31 | Edytowano: 27-03-2017 12:33
Marx pisze:
Pamiętaj że równocześnie tracisz pewne funkcje np. Przelewy wzorcowe o czym doradcy niestety nie są łaskawi informowac
@Marx Przelewy wzorcowe zostały przeniesione do Mojego ING jako odbiorcy. Znajdziesz w nich zapisane wcześniej przelewy wzorcowe jako odbiorców pod tymi samymi nazwami. Różnica jest taka, że wykonując przelew do odbiorcy uzupełniasz kwotę i tytuł płatności. Możesz również ponowić przelewy, które do tego odbiorcy już wykonano.
@august Wystarzy że wejdziesz w szczegóły swojej karty płaticzej i wybierzesz opcję "Limity transakcyjne". Możesz tam edytować wszystkie limity płatnicze dla Twojej karty, również te internetowe.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |