14-03-2017 15:29 – ostatnio edytowany 15-03-2017 06:40 przez AgnieszkaBin
Dobra, opublikowałem styl zmniejszający pozycje historii i elementy do wyboru przy robieniu przelewu - dostępny na userstyles. Żeby załadować styl potrzebna jest wtyczka Stylish dostępna na większość popularnych przeglądarek.
W planie jest zmniejszenie pozostałych elementów - pola wprowadzania danych i inne (co prawda byłoby miło, gdyby ING przestało nas maltretować tym gigantyzmem i samo wprowadziło opcje "interfejst kompaktowy" ale skoro jej teraz nie ma a za niedługo zacznie się bardziej natarczywe przymuszanie do nowego systemu to trzeba sobie samemu radzić ).
14-03-2017 16:08
Bryko pisze:
Dorzucę jeszcze jedną uwagę dotyczącą przelewu do ZUS.
Da się go defniować jako jeden przelew wpisując kwotę przelewów na subkonto Emerytalne, Zdrowotne, FP, itd. System rozbija to potem na odzielne przelewy i tak to widać w historii. W kolejnym miesiącu można albo wykonać tą samą operację jeszcze raz podając wszystkie kwoty, albo wchodząc do historii ponowić przelew. Ponieważ jednak jak napisałem wcześniej w historii mamy niezależne przelewy na wszystkie subkonta ZUS i tak trzeba uzupełniać więkoszść z kwot. Dlaczego tu nie może być normalnego szablonu w którym można zdefniować sobie komplet danych?
Dziękujemy za przesłaną sugestę. Być może wprowadzimy takie usprawnienie w przyszłości.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
14-03-2017 18:29
Szanowna Pani Agnieszko,
W odniesieniu do Pani wypowiedzi:
"Jednak po 20 marca nadal będziesz miał dostęp do poprzedniej wersji systemu. Przelogowanie będzie możliwe już po zalogowaniu do Moje ING"
a także do informacji zawartej na stronie banku o treści:
"Poprzednia wersja systemu jeszcze przez pewien czas będzie dostępna przez link w systemie Moje ING"
uprzejmie proszę tutaj na forum o wiążącą informację do kiedy będzie możliwość korzystania ze starej wersji, nawet z oczywistą niedogodnością jaka będzie konieczność przelogowywania z krytykowanego systemu Moje ING.
Zadaję to pytanie nieprzypadkowo teraz ponieważ przypuszczam że po 20.03 kiedy wszyscy wasi klienci zostaną postawieni po ścianą konieczności korzystania z nowego systemu ilość maili która zostanie do was skierowana (a tym samym przekonacie się namacalnie o poziomie wku....nia) uniemożliwi Pani szybką odpowiedź na to jakże intrygujące mnie pytanie.
Z wyrazami szacunku dla decydentów ING
Wasz klient
15-03-2017 04:25
@crobih od oficnalnych informacji wiążących w Banku są odpowiednie komórki i nie można tutaj od Moderatora oczekiwać, że w imieniu całego ING złoży tutaj informacje jeżeli sam tego nie wie. Myślę, że gdy będzie wiadomo nie tylko serwis www, to forum, ale również media branżowe powiadomią jak o każdej zmianie w systemie.
Nie wiem w czym problem, zalogować się i jeżeli to konieczne przejść do starej wersji systemu. Z jakiego powodu miałyby być te telefony?
Pozdrawiam
15-03-2017 06:19
@crobih Rozpoczęliśmy proces zamykania poprzedniej wersji systemu Przez ograniczony czas będzie jeszcze istniała możliwość przejścia do ING BankOnLine przez link w nowej wersji systemu. Rekomendujemy jednak korzystanie tylko z Mojego ING.
Kolejne funkcje będą wyłączane etapami. Obecnie nie możemy jeszcze podać konkretnej daty, kiedy proces zamykania ING BankOnLine się zakończy.
15-03-2017 08:38
mcumberpl pisze:@crobih od oficnalnych informacji wiążących w Banku są odpowiednie komórki i nie można tutaj od Moderatora oczekiwać, że w imieniu całego ING złoży tutaj informacje jeżeli sam tego nie wie. Myślę, że gdy będzie wiadomo nie tylko serwis www, to forum, ale również media branżowe powiadomią jak o każdej zmianie w systemie.
Nie wiem w czym problem, zalogować się i jeżeli to konieczne przejść do starej wersji systemu. Z jakiego powodu miałyby być te telefony?
Pozdrawiam
Powód się znajdzie. Mogę spokojnie składać jedną sensowną reklamację na NieMojeING dziennie.
15-03-2017 09:20
mcumberpl pisze:Z jakiego powodu miałyby być te telefony?
A to z takiego, że nowa wersja ING jest parszywa. I wszystko na ten temat.
15-03-2017 09:27
15-03-2017 09:36
15-03-2017 09:39
@Marxnikt tu nikogo nie straszy. Wyłączenie jest jednoznaczne z przeniesienim funkcjonalności do nowego systemu co jest jakby nie patrzeć zrozumiałą konsekwencją działania Banku.
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |