Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarcinB pisze:

@hanna56 Funkcje dostępne w nowej i poprzedniej wersji bankowości internetowej publikujemy na naszej stronie.

 

 

 


Czyli nadal nie ma w nowym systemie funkcji zmiany zbliżeniowości na karcie?!

Odpowiedz
0 Lajków
erty
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
8
18-11-2015
Wiadomość 831 z 1 332 (8 636 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W Moim ING nie ma jeszcze dostępnej funkcji włączenia/wyłączenia funkcji zbliżeniowej na karcie płatniczej.

Takie zmiany możesz obecnie wykonać w ING BankOnLine, oddziale banku i na infolinii banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 832 z 1 332 (8 567 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kiedy doczekamy się przeniesienia wszystkich opcji ze starego do nowego systemu? Chciałem w Moim ING zmienić limity dla BLIK-a, a w nowym nie mam takiej możliwości.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 833 z 1 332 (8 403 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@Mitchris Limity BLIK-a możesz zmienić również w nowym systemie: Moje finanse-Karty i płatności telefonem-Płatności BLIK-Limity transakcyjne.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 834 z 1 332 (8 394 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MarcinB, dobrze wiedzieć. W samej apce też można to zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 835 z 1 332 (8 387 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tak, możesz zmienić limity BLIK-a również przez aplikację Moje ING mobile Emotikon: Szczęśliwy

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 836 z 1 332 (8 381 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MarcinB - To fajnie - grzebałem się w aplikacji i też nie znalazłem w niej tych opcji. Dziękuję za informację.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 837 z 1 332 (8 340 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szanowni Państwo,

Zgłaszam stanowczy sprzeciw wobec decyzji o zamknięciu starej wersji bankowości elektronicznej z dniem 20.03 br. Jestem klinetem ING od wielu (nie pamietam nawet ilu) lat, namówiłem do korzystania z usług z waszego banku przynajmniej kilka osób. To co was wyróżniało była to właśnie bankowosć online: prosta, intuicyjna, logiczna, spójna i dobrze służąca mi jako klientowi. Dobra była zarówno stara wersja jak i ta funkcjonujaca już od kilku lat. Nowa wersja jest kompletnie nie do zakceptowania. Nie można nic znaleźć co jest potrzebne, nie ma logicznego układu graficznego, mam wrażenie że jest zaprojektowana na smartfony lub inne urządzenia graficzno obrazkowe. Jednym słowem nie spełnia w ogóle swojej roli. Jeśli już zapłaciliście komuś żeby takie nielogiczne i niefunkcjonalne "coś" stworzył to dajcie przynajmnie możliwosc waszym klientom do korzystania równolegle ze starej wersji która spełnia w pełni oczekiwania i odpowiada potrzebom. Niech kazdy ma wybór z czego chce korzystać. Nie sądzę aby tutrzymanie dwóch wersji było zbyt dużym kosztem do udźwignięcia dla ING tym bardziej że podnieśliście ostatnio masę opłat związazych z obsługa kart i korzystania z bankomatów. Nie chcę używać nowej wersji i jeśli nie dacie możliwości korzystania ze starej to będę szukał sobie innego banku. I podejrzewam nie tylko ja. Zarejestrowałem się na forum po tylu latach użytkowania ING tylko po to żeby Wam to napisać.

crobih
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
24
01-03-2017
Wiadomość 838 z 1 332 (8 127 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Koszty trzymania starej wersji są niezerowe więc z ekonomicznego punktu widzenia coś takiego nie będzie miało miejsca.

 

Jak dla mnie nowa wersja jest wciąż nieakceptowalna - wszystkie elementy są średnio 2x za duże i używanie tego jest cholernie nieintuicyjne... na szczęście moje potrzeby bankowe realizowane są teraz KK alternatwynego banku i ING służy do robienia przelewów za rachunki (zlecone na cały rok do przodu - uroki abonamentu, żeby mieć historie w jednym miejscu) i automatycznego PZ karty kredytowej więc na szczęście nie trzeba oglądać tego powolnego potworka za często...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 839 z 1 332 (8 119 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Taak, możemy sobie pogadać, ponarzekać, ale bank ma w w d..ym poważaniu klienta co już niejednokrotnie pokazał.

A my co możemy?? Też mu możemy pokazać, ale nic wiecej.

Całe szczęście nic mnie w tym banku nie trzyma a więc zmiana nie będzie problemowa.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 840 z 1 332 (8 108 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.

25-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy