Zmiana numeru rachunku bankowego dotychczasowego zdefiniowanego odbiorcy w przelewach wzorcowych
Jak zmienić numer rachunku bankowego odbiorcy w ostatnim przelewie, aby móc go zmodyfikować na przelew wzorcowy? W okienku z numerem konta odbiorcy nie ma możliwości takiej zmiany. Czy trzeba utworzyć nowy przelew zwykły i pod jaką nazwą go zapisać, skoro odbiorca i nazwa nie uległy zmianie?
Polecenie zapłaty polega na tym, że to operator podaje bankowi kwotę i termin pobrania opłaty z twojego konta. Do banku należy wykonanie przelewu do operatora w podanym przez niego terminie i kwocie. Twoim obowiązkiem jest natomiast posiadanie na koncie wystarczających środków.
Re.: Brak wykonanego przelewu, brak informacji w historii, pieniądze pobrane z konta!
Liliana pisze: Właśnie wróciłam z banku. Przelew był zwykły, nie kartą, bezpośrednio na konto odbiorcy, nie przez Allegro. W banku twierdzą że przelewu 16 grudnia nie było. Sprzedawca twierdzi że dostał pieniądze 2 razy. Mnie kwoty po oddaniu jednej wpłaty dopiero teraz się zgadzają. Pan w banku stwierdził że sprzedawca oddając mi pieniądze , nie będzie miał zapłacone. Kazał wyjaśnić sobie mailowo
Witam, chciałem sobie zarejestrować numer telefonu na kartę sieci Play poprzez internetowe konto ING. Problem w tym, że kiedy wchodzę w odpowiednią zakładkę to mam komunikat "Brak możliwości złożenia wniosku. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do najbliższego oddziału ING Banku Śląskiego w celu weryfikacji danych osobowych. Weź ze sobą ważny dokument tożsamości."
@erty Oczywiście masz rację ale nasza odpowiedź też jest poprawna. W zakładce Oferta ING-Karty i płatności telefonem również znajdziesz opcję rejstracji numeru telefonu na kartę
Rzeczywiście jest. Wcześniej nie schodziłam w dół strony, a w pierwszym rzędzie nie było. W tej nowej wersji trzeba schodzić do samego dołu, bo tam trzeba szukać informacji, które w starej wersji znajdowały
@erty W usłudze Moje ING telefon można zarejestrować w zakładce Oferta ING -> Karty i płatności telefonem -> Rejestracja numeru telefonu na kartę. Chcielibyśmy sprawdzić błędy i problemy w trakcie rejestracji, dlatego proszę o kontakt przez usługę internetową, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem.
Rejestracja numeru telefonu ma kartę w nowej wersji systemu znajduje się w z
Dotyczy mojego poprzedniego wpisu. Nie polecam rejestracji tą drogą. Próbowałam kilkakrotnie dokonać rejestracji, bezskutecznie. Albo mnie wylogowywało, albo znikał mój operator, albo nie przyjęto numeru karty SIM , po czym stwierdzono błąd techniczny banku. Wcześniej syn próbował ze swojego konta zarejestrować swój telefon komórkowi i otrzymał informację, że należy się zgłosić w oddziale banku z
W starej wersji systemu istnieje możliwość rejestracji telefonu komórkowego ze swojego konta w sekcji "Doładowanie telefonu". W nowej wersji nie znalazłam takiej opcji. Pytanie brzmi: zlikwidowano taką możliwość, czy trzeba jej szukać gdzie indziej? Rejestracja trwa do końca stycznia 2017.
Kilka dni temu atywowałam taką właśnie kartę z wypukłymi literami. Mam wątpliwości co do trwałości tego rozwiązania. Wszak karta ma służyć przez 5 lat.
Re.: Przelewy wzorcowe w nowej wersji bankowości internetowej
Po wybraniu odbiorcy i kliknęciu na ostatni przelew ukazuje się przelew "wzorcowy" z pustymi oknami tytułu i kwoty.Czy za każdym razem trzeba na nowo wpisywać wszystko? W starym systemie można było zmodyfikować niektóre elementy tytułu, a nie modyfikować kwoty poprzednie, jeśli jest taka sama.
Przelewy wzorcowe w nowej wersji bankowości internetowej
Co z przelewami wzorcowymi? Miały zostać wprowadzone, a nie mogę ich znaleźć. Jest już połowa października i nie można wypróbować systemu! Zostało raptem 2,5 miesiąca!
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?
Czy kliencj banku, krzystający ze swoich kont przez bankowośc internetową zostaną poinformowani o zakończeniu trwającej na nich wiwisekcji i jej efekcie przed końcem roku, z odpowiednim wyprzedzeniem? Tak, żeby mogli znaleźć sobie we właściwym czasie inny bank ?
Re.: Obniżka oprocentowania kont oszczędnościowych od 1 lipca 2016?
Na maila ze Społeczności ING nie mogę wysłać odpowiedzi - MAILER DAEMON mi to uniemożliwia. Żadna z odpowiedzi z Banku nie jest satysfakcjonująca. Nie polecam kontaktu z ING poprzez Wiadomości.
Re.: Obniżka oprocentowania kont oszczędnościowych od 1 lipca 2016?
MarcinBa pisze:
@erty zgadza się. Od 1 lipca 2016r. obniżymy oprocentowanie na kontach oszczędnościowych w PLN. Posiadając dostęp do bankowości internetowej, informacje te są wysyłane i udostępniane w zakładce Wiadomości. Jeżeli wiadomość ta nie jest widoczna, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany:
Obniżka oprocentowania kont oszczędnościowych od 1 lipca 2016?
Czy to prawda, że od 1 lipca 2016 zostanie obniżone oprocentowanie kont oszczędnościowych? Na swoim koncie direct on-line nie mam żadnej wiadomości z banku w tej sprawie. Konto oszczędnościowe w systemie mam zablokowane, natomiast osobiste jest stale dostępne. Taka informacja jest chyba przeznaczona dla klienta, a nie dla wybranego konta i powinna się znajdować w wiadomościach z banku?
Re.: Odrzucenie transakcji/Nie możesz korzystać z tego bankomatu
SandraŚ pisze:
Kartę płatniczą wymienimy bezpłatnie. Skontaktuj się z nami pod nr 32 357 00 12 - również sprawdzimy wspomniane kody błędów.
22.05.2016 ok.g.19 niedziela: Sytuacja podobna, tylko kod inny - 460 chip. Próba dodzwonienia na podany wyżej numer bezskuteczna z powodu rzekomo nieprawidłowego numeru pesel (był wpisany prawidłowo). Jakiś czas temu było podobne zdarzenie, też w niedzielę. Na
Generalnie znam zasady rozliczania platności kartowych od lat. Tym razem wyglądało jakby luty b.r. był wyjątkiem, bo transakcje zaksięgowane29 lutego doliczono do transakcji za luty, zamiast za marzec.
Czy w lutym b.r. , który jak wiadomo miał 29 dni okres rozliczeniowy transakcji kartowych trwał nie jak zwykle do 28 dnia miesiąca, ale do 29 lutego? Transakcje zaksięgowane 29 lutego wliczono mi do lutego, nie do marca. Zgłosiłam problem, otrzymalam odpowiedź, że pracują nad tym, ale jakoś efektów nie widać. Czyktoś miał podobną sytuację?
Ta nowa wersja mnie też się wydaje koszmarna. Przy jej sprawdzaniu tak się zamotałam, że system sam mnie wylogował. Całe szczęście, że do końca przyszłego roku można używać obecnej. Co będzie dalej, nie wiadomo.