Odpowiedz

karty (debetowe, kredytowe) a ich wizerunek

Może po udanej, wręcz bardzo udanej, wg mnie, zmianie strony bankowości elektronicznej należałoby odwieżyć wizerunek kart. Zwłaszcza kart kredytowych. Ale nie tylko.  

Coraz więcej banków oferuje np. wypukłość w kartach debetowych. Niby nic, a jednak robi jakąś różnicę. Obecna matowa pomarańczowa karta jest i niebrzydka, i przez swoją matowość oryginalna. Wypukłość działałaby dodatkowo na jej korzyść.

Co do kart kredytowych, to jeśli komuś podoba się seria "malarska", to OK. Ja jednak wolę, jak karta niejako identyfiukuje się swoim wyglądem z bankiem. Na karcie "malarskiej" wszelkie dane są mało czytelne. Seria "malarska" dla jej zwolenników mogłaby pozostać, ale może warto rozważyć opcję innej, choćby klasycznej (bez udziwnień) karty kredytowej do wyboru.

I na koniec... jest grupa osób, do których ja niestety należę, którzy zwracają uwagę na to, czym ludzie płacą. Niby to tylko kawałek plastiku, ale zawsze jest milej, jak to czym płacimy wygląda lepiej niż gorzej. 

Odpowiedz
0 Lajków
ahorn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 177 wyświetleń)

Re.: karty (debetowe, kredytowe) a ich wizerunek

Nowe karty debetowe mają już tłoczony (wypukły) nadruk. 

Sugestię dot. zmiany wizerunku karty kredytowej zapisaliśmy, dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 138 wyświetleń)

Re.: karty (debetowe, kredytowe) a ich wizerunek

Kilka dni temu atywowałam taką właśnie  kartę  z wypukłymi literami. Mam wątpliwości co do trwałości tego rozwiązania. Wszak karta ma służyć przez 5 lat.

Odpowiedz
0 Lajków
erty
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
8
18-11-2015
Wiadomość 3 z 4 (4 048 wyświetleń)

Re.: karty (debetowe, kredytowe) a ich wizerunek

@erty Karty są trwałe jeśli chodzi o jakość wykonania. Jeśli dojdzie do uszkodzenia karty, możesz ją zareklamować telefonicznie - 32 357 00 12, na Twój adres korespondencyjny wyślemy nową.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny

Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, który przyjmował Twój wniosek.

18-04-2025
Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Witam.

Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz

...

18-04-2025
Re.: Cele oszczędnościowe - przelew na cel z innego banku

No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś. 

18-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy