- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
08-02-2017 09:58
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
MarcinB pisze:@hanna56 Funkcje dostępne w nowej i poprzedniej wersji bankowości internetowej publikujemy na naszej stronie.
Czyli nadal nie ma w nowym systemie funkcji zmiany zbliżeniowości na karcie?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2017 08:31
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W Moim ING nie ma jeszcze dostępnej funkcji włączenia/wyłączenia funkcji zbliżeniowej na karcie płatniczej.
Takie zmiany możesz obecnie wykonać w ING BankOnLine, oddziale banku i na infolinii banku.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-02-2017 14:14
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-02-2017 14:45 | Edytowano: 20-02-2017 15:12
Re.: nowy system bankowosci internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mitchris Limity BLIK-a możesz zmienić również w nowym systemie: Moje finanse-Karty i płatności telefonem-Płatności BLIK-Limity transakcyjne.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-02-2017 15:00
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-02-2017 15:10
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, możesz zmienić limity BLIK-a również przez aplikację Moje ING mobile
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-02-2017 21:03
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-03-2017 17:19
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanowni Państwo,
Zgłaszam stanowczy sprzeciw wobec decyzji o zamknięciu starej wersji bankowości elektronicznej z dniem 20.03 br. Jestem klinetem ING od wielu (nie pamietam nawet ilu) lat, namówiłem do korzystania z usług z waszego banku przynajmniej kilka osób. To co was wyróżniało była to właśnie bankowosć online: prosta, intuicyjna, logiczna, spójna i dobrze służąca mi jako klientowi. Dobra była zarówno stara wersja jak i ta funkcjonujaca już od kilku lat. Nowa wersja jest kompletnie nie do zakceptowania. Nie można nic znaleźć co jest potrzebne, nie ma logicznego układu graficznego, mam wrażenie że jest zaprojektowana na smartfony lub inne urządzenia graficzno obrazkowe. Jednym słowem nie spełnia w ogóle swojej roli. Jeśli już zapłaciliście komuś żeby takie nielogiczne i niefunkcjonalne "coś" stworzył to dajcie przynajmnie możliwosc waszym klientom do korzystania równolegle ze starej wersji która spełnia w pełni oczekiwania i odpowiada potrzebom. Niech kazdy ma wybór z czego chce korzystać. Nie sądzę aby tutrzymanie dwóch wersji było zbyt dużym kosztem do udźwignięcia dla ING tym bardziej że podnieśliście ostatnio masę opłat związazych z obsługa kart i korzystania z bankomatów. Nie chcę używać nowej wersji i jeśli nie dacie możliwości korzystania ze starej to będę szukał sobie innego banku. I podejrzewam nie tylko ja. Zarejestrowałem się na forum po tylu latach użytkowania ING tylko po to żeby Wam to napisać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-03-2017 17:32
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Koszty trzymania starej wersji są niezerowe więc z ekonomicznego punktu widzenia coś takiego nie będzie miało miejsca.
Jak dla mnie nowa wersja jest wciąż nieakceptowalna - wszystkie elementy są średnio 2x za duże i używanie tego jest cholernie nieintuicyjne... na szczęście moje potrzeby bankowe realizowane są teraz KK alternatwynego banku i ING służy do robienia przelewów za rachunki (zlecone na cały rok do przodu - uroki abonamentu, żeby mieć historie w jednym miejscu) i automatycznego PZ karty kredytowej więc na szczęście nie trzeba oglądać tego powolnego potworka za często...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-03-2017 17:43
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taak, możemy sobie pogadać, ponarzekać, ale bank ma w w d..ym poważaniu klienta co już niejednokrotnie pokazał.
A my co możemy?? Też mu możemy pokazać, ale nic wiecej.
Całe szczęście nic mnie w tym banku nie trzyma a więc zmiana nie będzie problemowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość