08-02-2017 09:58
MarcinB pisze:@hanna56 Funkcje dostępne w nowej i poprzedniej wersji bankowości internetowej publikujemy na naszej stronie.
Czyli nadal nie ma w nowym systemie funkcji zmiany zbliżeniowości na karcie?!
09-02-2017 08:31
W Moim ING nie ma jeszcze dostępnej funkcji włączenia/wyłączenia funkcji zbliżeniowej na karcie płatniczej.
Takie zmiany możesz obecnie wykonać w ING BankOnLine, oddziale banku i na infolinii banku.
20-02-2017 14:14
20-02-2017 14:45 | Edytowano: 20-02-2017 15:12
@Mitchris Limity BLIK-a możesz zmienić również w nowym systemie: Moje finanse-Karty i płatności telefonem-Płatności BLIK-Limity transakcyjne.
20-02-2017 15:00
20-02-2017 15:10
Tak, możesz zmienić limity BLIK-a również przez aplikację Moje ING mobile
20-02-2017 21:03
01-03-2017 17:19
Szanowni Państwo,
Zgłaszam stanowczy sprzeciw wobec decyzji o zamknięciu starej wersji bankowości elektronicznej z dniem 20.03 br. Jestem klinetem ING od wielu (nie pamietam nawet ilu) lat, namówiłem do korzystania z usług z waszego banku przynajmniej kilka osób. To co was wyróżniało była to właśnie bankowosć online: prosta, intuicyjna, logiczna, spójna i dobrze służąca mi jako klientowi. Dobra była zarówno stara wersja jak i ta funkcjonujaca już od kilku lat. Nowa wersja jest kompletnie nie do zakceptowania. Nie można nic znaleźć co jest potrzebne, nie ma logicznego układu graficznego, mam wrażenie że jest zaprojektowana na smartfony lub inne urządzenia graficzno obrazkowe. Jednym słowem nie spełnia w ogóle swojej roli. Jeśli już zapłaciliście komuś żeby takie nielogiczne i niefunkcjonalne "coś" stworzył to dajcie przynajmnie możliwosc waszym klientom do korzystania równolegle ze starej wersji która spełnia w pełni oczekiwania i odpowiada potrzebom. Niech kazdy ma wybór z czego chce korzystać. Nie sądzę aby tutrzymanie dwóch wersji było zbyt dużym kosztem do udźwignięcia dla ING tym bardziej że podnieśliście ostatnio masę opłat związazych z obsługa kart i korzystania z bankomatów. Nie chcę używać nowej wersji i jeśli nie dacie możliwości korzystania ze starej to będę szukał sobie innego banku. I podejrzewam nie tylko ja. Zarejestrowałem się na forum po tylu latach użytkowania ING tylko po to żeby Wam to napisać.
01-03-2017 17:32
Koszty trzymania starej wersji są niezerowe więc z ekonomicznego punktu widzenia coś takiego nie będzie miało miejsca.
Jak dla mnie nowa wersja jest wciąż nieakceptowalna - wszystkie elementy są średnio 2x za duże i używanie tego jest cholernie nieintuicyjne... na szczęście moje potrzeby bankowe realizowane są teraz KK alternatwynego banku i ING służy do robienia przelewów za rachunki (zlecone na cały rok do przodu - uroki abonamentu, żeby mieć historie w jednym miejscu) i automatycznego PZ karty kredytowej więc na szczęście nie trzeba oglądać tego powolnego potworka za często...
01-03-2017 17:43
Taak, możemy sobie pogadać, ponarzekać, ale bank ma w w d..ym poważaniu klienta co już niejednokrotnie pokazał.
A my co możemy?? Też mu możemy pokazać, ale nic wiecej.
Całe szczęście nic mnie w tym banku nie trzyma a więc zmiana nie będzie problemowa.
U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.
25-11-2024Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |