03-10-2016 19:44
@somv obecnie system powinien pokazywać poprawną wartość.
03-10-2016 23:35
Zaczynam się przyzwyczajać do nowego systemu. W sumie o starym już zapomniałem.
Natomiast nadal nie podoba mi się kilka rzeczy, może w końcu to zmienicie
1) Historia po prawej to jakieś porozumienie. Niech ktoś z ING mi napiszę, dlaczego ta cholerna historia nie jest pod balonikami?? Dlaczego nie jesteście jej w stanie przesunąć pod baloniki? Czy to jest dla Was jakiś problem? Na grzyba mi te badziewia pod spodem, które zajmują 3/4 ekranu?
2) Ładowanie się systemu. Raz śmiga jak na porządny system wypada a raz - działa jak żółw. Kręcą się kółka, mieli, myśli. Diabli wiedzą co robi.
Sprawdzone na Operze, Firefox, Chromie. Nawet AV zmieniałem (Eset, Bitdefender, Fsecure, Gdata), bo myślałem, że ich skanery w czasie rzeczywistym mogły coś spowalniać. (na Gdata faktycznie trochę wolniej działają przeglądarki) Suma sumarum - raz działa szybko, raz jest wolna.
3) Nadal kurcze nie można ukryć salda na rachunkach. Oczywiście można ale jednocześnie wyłaczamy sobie jakąkolwiek funkcjonalność. Czy tak trudno dać opcję aby można było ukryć SALDO??
04-10-2016 04:05
@viggen sprawę prędkości weryfikowałeś pod względem szybkości łącza jakie masz w danej chwili?
Myślę, że wiele osób, które zwraca tutaj uwagę na "dynamikę" nie bierze tego pod uwagę.
04-10-2016 07:30
@romil jeśli chodzi o kategorie - to możesz sobie taką płatność podzielić na kilka kategorii. Wtedy hot dogi lub węgiel do grilla wyodrębnisz od benzyny itd.
Złe przypisywanie kategorii? Cóż, to tylko system, który wg mnie pod tym względem uczy się. Trzeba tylko czasem go poprawić, a on już nie popełni drugi raz tego samego błędu.
04-10-2016 12:56
Specjalnie się zarejestrowałem, żeby wyrazić swoje rozgoryczenie nową odsłoną ING online.
Interfejs jest chaotyczny, trudny w obsłudze, wymaga ciągłego przewijania, pokazuje informacje totalnie niepotrzebne. Brakuje jeszcze tylko reklam (choć ktoś wspomniał o wyskakującym okienku z propozycjami oszczędzania).
Problem nie leży w konieczności przyzwyczajenia czy niechęci do nowego. To po prostu jest "zła zmiana".
Mam nadzieję, że stary INGbankonline będzie jeszcze długo dostępny. Nowy system jest na tyle niewygodny, że będzie powodem zmiany banku po prawie 20 latach.
Ciekawe czy ktoś z banku wyciąga wnioski z długości tego wątku i wyrażanego niezadowolenia klientów, czy też tylko powtarza "zaprojektowany przy udziale użytkowowników" że niby sami tego chcieliśmy.
04-10-2016 18:51 | Edytowano: 04-10-2016 18:53
mcumberpl pisze:@viggen sprawę prędkości weryfikowałeś pod względem szybkości łącza jakie masz w danej chwili?
Myślę, że wiele osób, które zwraca tutaj uwagę na "dynamikę" nie bierze tego pod uwagę.
UPC 120 Mb/s
Na żadnej innej stronie nie muli mi, więc to wina leży po stronie ING. Albo ich systemu transakcyjnego albo w ogóle ich serwera.
05-10-2016 08:20
05-10-2016 09:24
Mam wrażenie, Panie Doradco z Ambicjami, że jest Pan nowy i nie przeczytał tego wątku. Są tu odpowiedzi na wszystkie zadane wyżej pytania.
Dla ułatwienia po małym przykładzie:
1. Chaotyczny - patrzę na zakładkę dot. jednego z funduszy jakie posiadam. Widzę 1 wielkie kółko z domkiem w środku i 6 (słownie: sześć) rodzajów czcionki. Kilka informacji ile to warte i kiedy kupiłem zajmuje 2 stony ekranu 1280x1024.
2. Trudny w obsłudze - ile razy trzeba kliknąć i gdzie, aby dowiedzieć się jaka jest łączna wartość posiadanych jednostek funduszy inwestycyjnych? Pan sprawdzi, proszę. Nie wspomnę, że w jednej zakładce są fundusze i IKE.
3. Niepotrzebne - kółeczka, wykresiki, wielkie kolorowe czcionki z podwójną interlinią. Taki przekaz dla dzieci w wieku szkolnym. Podajcie statystykę ile osób korzysta z poprzedniego systemu, a ile z nowego i jak ta statystyka wyglądała dopóki nie wymuszono logowania do nowego i nie przeniesiono tam części modułów, np. poczty. Ile osób używa tych śmiesznych modułów do analiz wydatków?
Czy cytuję: "ktos mogł jakos spróbować Ci pomoc"?
Zostawcie już lepiej ING BankOnLine.
Pozdrawiam
05-10-2016 13:07
mtommi - dziękuję.
Nowy interfejs jest kolorowy, graficzny, z balonikami. Niestety cierpi na tym poważnie funkcjonalność.
Używam dostępu internetowego by sprawdzić stan kont i zapłacić faktury. Nie potrzebuję wiedzieć ile wydałem w tym miesiącu na sport i jak mi idzie zbieranie na wakacje.
Wielokrotnie korespondowałem i rozmawiałem z ING na temat konkretnych rzeczy. Żadna z uwag nie została uwzględniona.
Usłyszałem, że stary system będzie dostępny tylko do końca roku. Dopóki moge uzywać starego ingbankonline będę z ING.
05-10-2016 14:11
dawidt masz rację.
Nowy system ING to jakaś farsa. Przypomina kiepską grę a nie konto bankowe. Niestety ING nic sobie nie robi z potrzeb klientów. Więc jak tylko wygaśnie "stara" strona, zmieniam bank. Już nawet sobie wybrałem. Mają przejrzystą, prostą i funkcjonalną dla klienta stronę internetową. Szkoda, ze tak duzy bank jak ING lekceważy opinie swoich klientów. A z tego co mi wiadomo to bank jest dla klientów a nie odwrotnie.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |