30-09-2016 19:44
To może korzystaj z wersji mobilnej? Także polecam
01-10-2016 00:40
01-10-2016 14:17
@Mitchris Możesz zmienić limity ogólne dla transakcji BLIK. Jesli chodzi o przelewy na telefon, są to limity sztywno ustalone. Jednorazowy przelew nie może przekroczyć 200 zł a dzienny limit dla przelewów wynosi 500 zł.
01-10-2016 15:02
Trafnie to ująłeś. "Stara" strona banku była przejrzysta. Nowa jest totalnie do du... . Bank powinien choc troche kierowac się sugestiami klientów. Jak nie to zaczną zmieniać bank i tyle ....
01-10-2016 21:39
@PatrykW Rozumiem, osobiście wołałbym mieć możliwość ustawienia limitu przelewu na telefon na 0 zł. Przydało by się, żebyście dodali możliwość ustawienia własnych limitów.
02-10-2016 07:28
Popieram propozycję @Mitchris
Dzienny limit wszystkich przelewów na telefon od 500 do 1.
Jednorazowy przelew od 200 do 1 lub jeżeli całkowity dzienny mniejszy niż 200 to od max tej kwoty.
02-10-2016 10:32
A jak kupisz sobie w Biedronce telewizor czy laptopa to system zaliczy ci to radośnie jako wydatki "Wydatki podstawowe". Kanapka czy węgiel do grilla na stacji benzynowej to "Samochód i transport".
A moderatorzy pewnie zaraz mi napiszą, że mogę sobie zmienić. Bo ja pewnie nie mam co robić tylko będę analizował swoje wydatki i poprawiał w internecie, żeby balonik lepiej wyglądał.
02-10-2016 17:40
Dalej nowy system błędnie pokazuje kwotę transakcji kartą w danym miesiącu rozliczeniowym. Mamy już 2 października, a w szegółach karty dalej widnieje kwota z poprzedniego miesiąca jako suma transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym. Po przełączeniu się na starą wersję wszystko jest ok.
03-10-2016 07:09
@Konto usunięte Przekazałam Twoją propozycję do zespołu, który zajmuje się usługą i aplikacją Moje ING.
03-10-2016 10:18 | Edytowano: 03-10-2016 10:19
@romil Chcielibyśmy sprawdzić przedstawiony przez Ciebie przykład. Proszę o kontakt:
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |