05-10-2016 19:30
Wyobraź sobie, że temu człowiekowi się to nie podoba i nie chce pomocy tylko chce przejrzystego i prostego interfejsu.
05-10-2016 23:56
Witam.
O tragiczności tego interfejsu padło tu już wiele. Ja mam tylko jedno pytanie bo strach mnie dziś obleciał. Mianowicie to nie prawda, że chcecie ten gniot totalny końcem roku wprowadzić jako jeden jedyny?
Jak dla mnie tak spapranego nierzetelnego i niewiem jeszcze jak to bez łaciny wyrazic... gniota klijętom wciskać się nie powinno.
Dla mnie wbicie tego absurdu równe jest z totalnym zlekcewarzeniem klijętów.... człowiek będzie musiał chyba do okienka zacząć chodzić.
By nie być gołosłownym tylko nadmienie.
-nieczytelny interfejs
-brak intuicyjnej obsługi
-wydłużony czas wykonywania większości transakcji(wynika z pierwszego, oraz następnego)
-czas ładowania zwłaszcza na starszym sprzęcie (te kręcąse się kółeczko może wykończyć)
-strona głowna/powitalna po co to? ani to ładne ani przydatne.
-na przykładzie...odbiorcy wygląda to ładnie jako jedno z niewielu ale usuwanie dodawanie odbiorcy....czasssss. Po co przeładowania i kręcące się kółeczko.
-dziwne zachowanie(skakanie) okienek podczas rozwijania listy
Interfejs ma być dla urzytkownika a nie dla "twUrcy" to co zrobiliście woła o pomste. Przypomina to stronę dla 5 latków a nie żetelny system bankowy!
Pozdrawiam.
PS. Może jednorożce wstawić w te wolne miejsca?
06-10-2016 00:25
Ja i wiele osób zmieniamy bank po prostu. Co to za bank który ma w nosie opinie klientów ?
06-10-2016 11:34
Panowie bankowcy nie idżcie tą drogą ! Jeżeli stworzyliście gniota za duże pieniądze , miejcie odwagę się z niego wycofać . Więcej stracicie wprowadzając go na siłę wbrew korzystającym z dotychczasowego systemu internetowego ING . Obiecuję zrezygnować z usług tego banku jeżeli ten potworek wejdzie po nowym roku .
06-10-2016 13:56
06-10-2016 14:22
Możemy Cię zapwenić, że nowa bankowość internetowa od początku jest tworzona wraz z naszymi klientami. Owszem, zdajemy sobie sprawę że część z nich nie akceptuje nowego wyglądu. Natomiast nadal pozostaje spora grupa, której Moje ING się podoba. Mamy nadzieję, że jeszcze zmienisz zdanie i zostaniesz naszym klientem.
06-10-2016 15:36
Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...
06-10-2016 22:43
Uwielbiam odpowiedzi moderatorów. Naprawdę nie mogę rozszyfrować czy to piszą jakieś boty czy prawdziwi ludzie.
07-10-2016 08:59 | Edytowano: 07-10-2016 08:59
Moderatorze IwonaP, Twoje zapewnienia są łagodnie pisząc umiarkowanie wiarygodne. Konkrety: jaka grupa, struktura grupy, kiedy były badania i kiedy są zaplanowane analizy powdrożeniowe? Dlaczego osoby aktywne na tym forum, oraz poprzednim jakoś się nie przyznają do wspomnianego współtworzenia? A to przecież zaangażowana grupa, która ma chęć cokolwiek zmienić. Dlaczego nasze uwagi są ignorowane i odpowiadają na nie boty? Artykuły promocyjne na bankier.pl Wam nie pomogą, bo gdyby nie wyłączone komentarze to przeczytalibyście Państwo co użytkownicy myślą o nowym systemie.
Rozumiem, że ktoś miał KPI do zrobienia, ale to nie powód, żeby irytować klientów. W końcu ktoś Wam płaci.
Jestem klientem banku od 20 lat i aktywnie korzystam z wiekszości produktów: konta, karty, fundusze, DM, itp i jeżeli bede zmuszony do korzystania z nowego Moje ING, to zostanie Twoje ING, bo się pożegnamy. Co więcej, namówię do tego innych :-)
07-10-2016 11:35
mtommi nie jesteś sam. Sporo moich znajomych zrezygnuje z ING jeśli wyłączą "starą" stronę. Bank pokazuje swoją ignorancję wobec klienta. A to niedobrze
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |