Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wyobraź sobie, że temu człowiekowi się to nie podoba i nie chce pomocy tylko chce przejrzystego i prostego interfejsu.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 661 z 1 332 (6 985 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam.

O tragiczności tego interfejsu padło tu już wiele. Ja mam tylko jedno pytanie bo strach mnie dziś obleciał. Mianowicie to nie prawda, że chcecie ten gniot totalny końcem roku wprowadzić jako jeden jedyny?

Jak dla mnie tak spapranego nierzetelnego i niewiem jeszcze jak to bez łaciny wyrazic... gniota klijętom wciskać się nie powinno.

Dla mnie wbicie tego absurdu równe jest z totalnym zlekcewarzeniem klijętów.... człowiek będzie musiał chyba do okienka zacząć chodzić.

 

By nie być gołosłownym tylko nadmienie.

-nieczytelny interfejs
-brak intuicyjnej obsługi
-wydłużony czas wykonywania większości transakcji(wynika z pierwszego, oraz następnego)
-czas ładowania zwłaszcza na starszym sprzęcie (te kręcąse się kółeczko może wykończyć)
-strona głowna/powitalna po co to? ani to ładne ani przydatne.
-na przykładzie...odbiorcy wygląda to ładnie jako jedno z niewielu ale usuwanie dodawanie odbiorcy....czasssss. Po co przeładowania i kręcące się kółeczko.
-dziwne zachowanie(skakanie) okienek podczas rozwijania listy


Interfejs ma być dla urzytkownika a nie dla "twUrcy" to co zrobiliście woła o pomste. Przypomina to stronę dla 5 latków a nie żetelny system bankowy!

 

Pozdrawiam.

PS. Może jednorożce wstawić w te wolne miejsca?

Odpowiedz
0 Lajków
tragifarsokomed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-10-2016
Wiadomość 662 z 1 332 (6 955 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja i wiele osób zmieniamy bank po prostu. Co to za bank który ma w nosie opinie klientów ?

PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 663 z 1 332 (6 947 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Panowie bankowcy nie idżcie tą drogą ! Jeżeli stworzyliście gniota za duże pieniądze , miejcie odwagę się z niego wycofać . Więcej stracicie wprowadzając go na siłę wbrew korzystającym z  dotychczasowego systemu internetowego ING . Obiecuję zrezygnować z usług tego banku jeżeli ten potworek wejdzie po nowym roku .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 664 z 1 332 (6 899 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wycofać się nie wycofają bo za dużo pracy i pieniędzy w to poszło. Ale można by jeszcze dogodzić tym niezadowolonym i dodać parę opcji, żeby system przypominał bank, a nie przedszkole. Niestety z tego co tu widzę bank nie jest tym zainteresowany.
Bardzo fajnie byłoby zobaczyć statystyki ile osób loguje się na nowy, a ile na stary system. Myślę, że ktoś się tego boi bo wynik pewnie oznaczałby klęskę. Za to w nowym roku gdy stary system zostanie wygaszony będzie można ogłosić pełen sukcesEmotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 665 z 1 332 (6 881 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Możemy Cię zapwenić, że nowa bankowość internetowa od początku jest tworzona wraz z naszymi klientami. Owszem, zdajemy sobie sprawę że część z nich nie akceptuje nowego wyglądu. Natomiast nadal pozostaje spora grupa, której Moje ING się podoba. Mamy nadzieję, że jeszcze zmienisz zdanie i zostaniesz naszym klientem.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 666 z 1 332 (6 878 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 667 z 1 332 (6 866 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Uwielbiam odpowiedzi moderatorów. Naprawdę nie mogę rozszyfrować czy to piszą jakieś boty czy prawdziwi ludzie.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 668 z 1 332 (6 824 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Moderatorze IwonaP, Twoje zapewnienia są łagodnie pisząc umiarkowanie wiarygodne. Konkrety: jaka grupa, struktura grupy, kiedy były badania i kiedy są zaplanowane analizy powdrożeniowe? Dlaczego osoby aktywne na tym forum, oraz poprzednim jakoś się nie przyznają do wspomnianego współtworzenia? A to przecież zaangażowana grupa, która ma chęć cokolwiek zmienić. Dlaczego nasze uwagi są ignorowane i odpowiadają na nie boty?  Artykuły promocyjne na bankier.pl Wam nie pomogą, bo gdyby nie wyłączone komentarze to przeczytalibyście Państwo co użytkownicy myślą o nowym systemie. 

Rozumiem, że ktoś miał KPI do zrobienia, ale to nie powód, żeby irytować klientów. W końcu ktoś Wam płaci.

 

Jestem klientem banku od 20 lat i aktywnie korzystam z wiekszości produktów: konta, karty, fundusze, DM, itp i jeżeli bede zmuszony do korzystania z nowego Moje ING, to zostanie Twoje ING, bo się pożegnamy. Co więcej, namówię do tego innych :-)

mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 669 z 1 332 (6 775 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

mtommi  nie jesteś sam.   Sporo moich znajomych zrezygnuje z ING jeśli wyłączą "starą" stronę.   Bank pokazuje swoją ignorancję wobec klienta. A to niedobrze

PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 670 z 1 332 (6 736 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy