07-10-2016 17:08
august pisze:
Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...
07-10-2016 17:27
08-10-2016 08:32
SandraŚ pisze:
august pisze:Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...
- testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
- do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
- rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
- do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.
Ha ha ha .... Mojemu 6-letniemu synowi może Pani to powiedzieć ! Znów jakaś bankowa nowomowa . Zadnych TWARDYCH danych tylko bleble wymyślone naprędce . Taka dyskusja nie ma sensu . Nie mamy o czym rozmawiać !
10-10-2016 10:28
SandraŚ pisze:
- testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
- do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
- rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
- do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.
Zaczynamy rozumieć: "testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,"
Proszę to podkreślić: głównie z klientami różnych banków. W interesie klientów różnych innych banków leży aby system Moje ING także leżał. Upewnią się wtedy, że wybrali dobry bank, a o tym jak picowali w ankietach opowiedzą znajomym przy kawie.
Musieli mieć niezły ubaw, kiedy chwalili ING za innowacyjne kółeczka.
10-10-2016 12:14 | Edytowano: 10-10-2016 12:15
Odpowiadając na post
moderatora
zapewniam, że
ten post
był tworzony
(balonik)
(większy balonik inną czcionką)
od początku
w oparciu o
wygląd nowego interfejsu
(reklama)
(inna reklama)
banku, który wkrótce straci wielu klientów.
Amen.
10-10-2016 22:17
Ładne , naprawdę ładne . I tak samo irytujące jak MojeING ...
12-10-2016 11:26
12-10-2016 11:41
Popieram pomysł @Mitchris. Potwierdzenie transakcji będące odrębnym wydrukiem z dopiskiem "niniejszy dokument stanowi potwirdzenie transakcji". Bez treści o wydruku nie wymagającym podpisu.
12-10-2016 18:56
MarcinBa pisze:@somv obecnie system powinien pokazywać poprawną wartość.
Moje ING dalej nie pokazuje poprawnej kwoty transakcji bezgotówkowych. W tym miesiącu wydane zostało kartą łącznie 216 zł (i taką też kwotę widać w starej wersji), nantomiast Moje ING w polu "Transakcje bezgotówkowe w bieżącym miesiącu" pokazuje wartość 45 zł (to wartość pierwszej z transakcji zaksięgowanej na koncie 1.10). Co ciekawe, w kolejnym polu "Brakująca kwota transakcji bezgotówkowych do zwolnienia z miesięcznej opłaty za kartę" widnieje kwota 84 zł, czyli poprawna względem faktycznie przeprowadzonych transakcji (za to nijak mająca się do tych wcześniejszych 45 zł). Napomknę, że wszystkie transakcje z tej ogólnej kwoty 216 zł zostały już przez Bank zaksięgowane.
Efekt jest taki, że ta zakładka ze szczegółami karty jest całkowicie bezużyteczna, bo pokazywanym tam wartościom nie można ufać.
12-10-2016 20:12
@somv Sprawdzimy to.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |