05-04-2016 17:00 | Edytowano: 05-04-2016 17:01
MarcinB pisze:
@atmt Przeanalizujemy zgłoszone sugestie.
"A łyżka na to: niemożliwe!"
Analizujecie te sama sugestie po raz n-ty - czy to naprawde jest tak ciezko zrozumiec, ze po zalogowaniu ludzie chcieliby widziec ile maja pieniedzy na kontach?
I jeszcze stary temat - robiliscie jakies testy wydajnosciowe? Mozecie sie pochwalic, ze wykonanie tej samej transakcji w nowym systemie trwa krocej, albo przynajmniej tyle samo ile w obecnym/starym systemie? Zwlaszcza na urzadzeniach mobilnych? Bo mam wrazenie, ze celowo pomineliscie ta kwestie kilka stron wczesniej.
05-04-2016 17:35
08-04-2016 20:30 | Edytowano: 08-04-2016 20:32
Kolejna sugestia odnośnie nowego systemu: w sekcji "Wiadomości" przydała by się możliwość pobierania odpowiedzi na złożoną reklamację w formacie PDF, jak miało to miejsce w starszej wersji systemu.
09-04-2016 08:40
09-04-2016 20:49
Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
10-04-2016 00:37
LeszekP pisze:Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
Bardzo piękny tekst Proszę o like
10-04-2016 18:16
I jeszcze stary temat - robiliscie jakies testy wydajnosciowe?
Mozecie sie pochwalic, ze wykonanie tej samej transakcji w nowym systemie trwa krocej, albo przynajmniej tyle samo ile w obecnym/starym systemie? Zwlaszcza na urzadzeniach mobilnych? Bo mam wrazenie, ze celowo pomineliscie ta kwestie kilka stron wczesniej.
11-04-2016 07:17
11-04-2016 11:02
Dziękujemy za tą sugestię.
12-04-2016 08:13
LeszekP pisze:Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
Jeśli bank kierowałby się sugestiami klientów, to powinien zostawić system ING Bank Online.
Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021
... 03-02-2023Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?
Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg
... 03-02-2023W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz.
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw