05-04-2016 17:00 | Edytowano: 05-04-2016 17:01
MarcinB pisze:
@atmt Przeanalizujemy zgłoszone sugestie.
"A łyżka na to: niemożliwe!"
Analizujecie te sama sugestie po raz n-ty - czy to naprawde jest tak ciezko zrozumiec, ze po zalogowaniu ludzie chcieliby widziec ile maja pieniedzy na kontach?
I jeszcze stary temat - robiliscie jakies testy wydajnosciowe? Mozecie sie pochwalic, ze wykonanie tej samej transakcji w nowym systemie trwa krocej, albo przynajmniej tyle samo ile w obecnym/starym systemie? Zwlaszcza na urzadzeniach mobilnych? Bo mam wrazenie, ze celowo pomineliscie ta kwestie kilka stron wczesniej.
05-04-2016 17:35
08-04-2016 20:30 | Edytowano: 08-04-2016 20:32
Kolejna sugestia odnośnie nowego systemu: w sekcji "Wiadomości" przydała by się możliwość pobierania odpowiedzi na złożoną reklamację w formacie PDF, jak miało to miejsce w starszej wersji systemu.
09-04-2016 08:40
09-04-2016 20:49
Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
10-04-2016 00:37
LeszekP pisze:Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
Bardzo piękny tekst
Proszę o like![]()
10-04-2016 18:16
I jeszcze stary temat - robiliscie jakies testy wydajnosciowe?
Mozecie sie pochwalic, ze wykonanie tej samej transakcji w nowym systemie trwa krocej, albo przynajmniej tyle samo ile w obecnym/starym systemie? Zwlaszcza na urzadzeniach mobilnych? Bo mam wrazenie, ze celowo pomineliscie ta kwestie kilka stron wczesniej.
11-04-2016 07:17
11-04-2016 11:02
Dziękujemy za tą sugestię.
12-04-2016 08:13
LeszekP pisze:Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
Jeśli bank kierowałby się sugestiami klientów, to powinien zostawić system ING Bank Online.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |