Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z mojej strony na świeżo
- nowa zakładka Odbiorcy – nie wiem dlaczego znalazła się ona w górnym nagłówku? Jeszcze gdyby można było przesłać za jej pośrednictwem wiadomości to OK, ale przecież to nie ten system. Ukryłbym ją pod lista rachunków, po prawej za informacjami o kartach.
W czasie dodawania nowego odbiorcy system pyta o jego numer telefonu. W chwili obecnej ta informacja służyć ma doładowaniu telefonu. Czy w przyszłości będzie też możliwość wykonywania przelewu?

Przelew do urzędu skarbowego – opcja rzadka, ale raz w roku gdy chodzi o wykonanie dopłaty wynikającej z rozliczenia PITu system już przy czterech wprowadzonych liczbach do PESEL oznajmia, że nieprawidłowa liczba. Sprawdziłem kilka razy. Wydaje się, że walidacja jest zbytnio pobudliwa w tym przypadku.

Historia operacji na rachunku – konto z kartą płatniczą – blokady środków uwzględniane są bezpośrednio na zestawieniu historii z dopiskiem „blokada”. Obok podana jest saldo po operacji. Młodsze transakcje będąc rozliczone po tej operacji również posiadają informację o saldzie. Co jeżeli transakcja nie zostanie zaksięgowana? Nastąpi zwolnienie blokady. Jak w takim przypadku będzie wyglądać informacja o saldzie?
Jak niniejsza blokada ma się do błędnie rozliczanych operacji dokonanych kartą płatniczą? Zgłosiłem problem oraz złożyłem reklamację w tej sprawie. Z uwagi na brak płatności (blokad) nie jestem osobiście tego sprawdzić, ale rozliczenie daty transakcji z datą księgowania prawdopodobnie zmienia historię a tym samym informacje o saldzie.

Informacje o karcie – szczegóły – w zasadzie c.d. powyższego problemu. System zakłada blokadę po wykonanej operacji kartą. Pomniejsza stan środków po transakcji. Nie uwzględnia tego informacja o kwocie jaka niezbędna jest do zwolnienia z opłat.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 231 z 1 332 (9 019 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Dziękujemy za przekazane sugestie.

Udostępnimy również możliwość wykonania przelewu na zapisany numer telefonu. 

Jeżeli blokada nie będzie rozliczona, w historii będzie widoczne zwolnienie blokady (uznanie konta). Saldo po operacji będzie powiększone o kwotę blokady.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 232 z 1 332 (8 982 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.


Mija prawie miesiąć, a informacji zwrotnej w sprawie naszych sugestii nie ma. Kiedy możemy się spodziewać informacji zwrotnej na nasze uwagi?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 233 z 1 332 (8 894 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.


Mija prawie miesiąć, a informacji zwrotnej nie ma. Kiedy możemy spodziewać się jakichś wiadomości na temat naszych uwag?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 234 z 1 332 (8 759 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.


Mija prawie miesiąc, a nie widac informacji zwrotnej. Kiedy możemy się spodziewać?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 235 z 1 332 (8 760 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Może mi ktoś wytłumaczyć jaka jasna idea przyświecała pomysłowi nomen-omen wywalenia przelewów wzorcowych i zostawienia wyłącznie zapisanych odbiorców (bo do tego się sprowadza wywalenie zapisanego we wzorcach tytułu przelewu)? Najczęściej tam podawało się ID kontrahenta (nie wszyscy i wszędzie mają indywidualne numery rachunków) i teraz genialnie trzeba to pamiętać albo bazować przelew na poprzednich przelewach, co jest średnio ciekawe bo przecież to powinno działać tak, że wzorzec nie powinien wymagać autoryzacji (raz zapisany i potwierdzony) a przelewy z historii już tak (ale autoryzacja to już inna para kaloszy)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 236 z 1 332 (8 942 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@wojciech napisałeś "(nie wszyscy i wszędzie mają indywidualne numery rachunków)" a możesz podać jakiś przykład?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 237 z 1 332 (8 927 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wiele osób pisze o problemach występujących w nowym systemie bankowości internetowej...Rzeczywiście obsługa tych wszystkich "wodotrysków" nie jest tak bajeczna jak się pewnie ING wydaje...W starej wersji klikam prawym prawym klawiszem myszy i zapisuję w formacie pdf 10 pozycji\operacji na rachunku a w nowej : 2 (dwie )!!!!

Jeśli nie będzie ten system udoskonalony trzeba będzie zmienić bank.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Edoss
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-03-2016
Wiadomość 238 z 1 332 (8 889 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Mitchris pisze:

Sugestia odnośnie nowego systemu: na stronie głownej, gdy zaznaczy się Konto ROR/Konto Oszczędnoścowe żeby historia automatycznie przełączała się automatycznie na wybrane konto - w tym momencie takie zlewanie się historii dwóch rachunków utrudnia przesledzenie transakcji poszczególnych kont. Czy bank zadecydował o możliwości ustawienia domyślnego rachunku w nowym systemie, z którego chce się dokonac przelewu? W starym jest dokonanie przelewu jest wygodniejsze, ponieważ z automatu wybiera rachunek ROR.


@Mitchris Obecnie pozostajemy przy opcji wybrania konta, z którego chce się dokonać przelewu.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 239 z 1 332 (8 835 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szkoda. Krok do tyłu w kwestii wygody.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 240 z 1 332 (8 827 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy