Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z mojej strony na świeżo
- nowa zakładka Odbiorcy – nie wiem dlaczego znalazła się ona w górnym nagłówku? Jeszcze gdyby można było przesłać za jej pośrednictwem wiadomości to OK, ale przecież to nie ten system. Ukryłbym ją pod lista rachunków, po prawej za informacjami o kartach.
W czasie dodawania nowego odbiorcy system pyta o jego numer telefonu. W chwili obecnej ta informacja służyć ma doładowaniu telefonu. Czy w przyszłości będzie też możliwość wykonywania przelewu?

Przelew do urzędu skarbowego – opcja rzadka, ale raz w roku gdy chodzi o wykonanie dopłaty wynikającej z rozliczenia PITu system już przy czterech wprowadzonych liczbach do PESEL oznajmia, że nieprawidłowa liczba. Sprawdziłem kilka razy. Wydaje się, że walidacja jest zbytnio pobudliwa w tym przypadku.

Historia operacji na rachunku – konto z kartą płatniczą – blokady środków uwzględniane są bezpośrednio na zestawieniu historii z dopiskiem „blokada”. Obok podana jest saldo po operacji. Młodsze transakcje będąc rozliczone po tej operacji również posiadają informację o saldzie. Co jeżeli transakcja nie zostanie zaksięgowana? Nastąpi zwolnienie blokady. Jak w takim przypadku będzie wyglądać informacja o saldzie?
Jak niniejsza blokada ma się do błędnie rozliczanych operacji dokonanych kartą płatniczą? Zgłosiłem problem oraz złożyłem reklamację w tej sprawie. Z uwagi na brak płatności (blokad) nie jestem osobiście tego sprawdzić, ale rozliczenie daty transakcji z datą księgowania prawdopodobnie zmienia historię a tym samym informacje o saldzie.

Informacje o karcie – szczegóły – w zasadzie c.d. powyższego problemu. System zakłada blokadę po wykonanej operacji kartą. Pomniejsza stan środków po transakcji. Nie uwzględnia tego informacja o kwocie jaka niezbędna jest do zwolnienia z opłat.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 231 z 1 332 (9 850 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Dziękujemy za przekazane sugestie.

Udostępnimy również możliwość wykonania przelewu na zapisany numer telefonu. 

Jeżeli blokada nie będzie rozliczona, w historii będzie widoczne zwolnienie blokady (uznanie konta). Saldo po operacji będzie powiększone o kwotę blokady.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 232 z 1 332 (9 813 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.


Mija prawie miesiąć, a informacji zwrotnej w sprawie naszych sugestii nie ma. Kiedy możemy się spodziewać informacji zwrotnej na nasze uwagi?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 233 z 1 332 (9 725 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.


Mija prawie miesiąć, a informacji zwrotnej nie ma. Kiedy możemy spodziewać się jakichś wiadomości na temat naszych uwag?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 234 z 1 332 (9 590 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.


Mija prawie miesiąc, a nie widac informacji zwrotnej. Kiedy możemy się spodziewać?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 235 z 1 332 (9 591 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Może mi ktoś wytłumaczyć jaka jasna idea przyświecała pomysłowi nomen-omen wywalenia przelewów wzorcowych i zostawienia wyłącznie zapisanych odbiorców (bo do tego się sprowadza wywalenie zapisanego we wzorcach tytułu przelewu)? Najczęściej tam podawało się ID kontrahenta (nie wszyscy i wszędzie mają indywidualne numery rachunków) i teraz genialnie trzeba to pamiętać albo bazować przelew na poprzednich przelewach, co jest średnio ciekawe bo przecież to powinno działać tak, że wzorzec nie powinien wymagać autoryzacji (raz zapisany i potwierdzony) a przelewy z historii już tak (ale autoryzacja to już inna para kaloszy)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 236 z 1 332 (9 773 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@wojciech napisałeś "(nie wszyscy i wszędzie mają indywidualne numery rachunków)" a możesz podać jakiś przykład?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 237 z 1 332 (9 758 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wiele osób pisze o problemach występujących w nowym systemie bankowości internetowej...Rzeczywiście obsługa tych wszystkich "wodotrysków" nie jest tak bajeczna jak się pewnie ING wydaje...W starej wersji klikam prawym prawym klawiszem myszy i zapisuję w formacie pdf 10 pozycji\operacji na rachunku a w nowej : 2 (dwie )!!!!

Jeśli nie będzie ten system udoskonalony trzeba będzie zmienić bank.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Edoss
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-03-2016
Wiadomość 238 z 1 332 (9 719 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Mitchris pisze:

Sugestia odnośnie nowego systemu: na stronie głownej, gdy zaznaczy się Konto ROR/Konto Oszczędnoścowe żeby historia automatycznie przełączała się automatycznie na wybrane konto - w tym momencie takie zlewanie się historii dwóch rachunków utrudnia przesledzenie transakcji poszczególnych kont. Czy bank zadecydował o możliwości ustawienia domyślnego rachunku w nowym systemie, z którego chce się dokonac przelewu? W starym jest dokonanie przelewu jest wygodniejsze, ponieważ z automatu wybiera rachunek ROR.


@Mitchris Obecnie pozostajemy przy opcji wybrania konta, z którego chce się dokonać przelewu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 239 z 1 332 (9 665 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szkoda. Krok do tyłu w kwestii wygody.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 240 z 1 332 (9 657 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy