17-03-2016 03:58
Z mojej strony na świeżo
- nowa zakładka Odbiorcy – nie wiem dlaczego znalazła się ona w górnym nagłówku? Jeszcze gdyby można było przesłać za jej pośrednictwem wiadomości to OK, ale przecież to nie ten system. Ukryłbym ją pod lista rachunków, po prawej za informacjami o kartach.
W czasie dodawania nowego odbiorcy system pyta o jego numer telefonu. W chwili obecnej ta informacja służyć ma doładowaniu telefonu. Czy w przyszłości będzie też możliwość wykonywania przelewu?
Przelew do urzędu skarbowego – opcja rzadka, ale raz w roku gdy chodzi o wykonanie dopłaty wynikającej z rozliczenia PITu system już przy czterech wprowadzonych liczbach do PESEL oznajmia, że nieprawidłowa liczba. Sprawdziłem kilka razy. Wydaje się, że walidacja jest zbytnio pobudliwa w tym przypadku.
Historia operacji na rachunku – konto z kartą płatniczą – blokady środków uwzględniane są bezpośrednio na zestawieniu historii z dopiskiem „blokada”. Obok podana jest saldo po operacji. Młodsze transakcje będąc rozliczone po tej operacji również posiadają informację o saldzie. Co jeżeli transakcja nie zostanie zaksięgowana? Nastąpi zwolnienie blokady. Jak w takim przypadku będzie wyglądać informacja o saldzie?
Jak niniejsza blokada ma się do błędnie rozliczanych operacji dokonanych kartą płatniczą? Zgłosiłem problem oraz złożyłem reklamację w tej sprawie. Z uwagi na brak płatności (blokad) nie jestem osobiście tego sprawdzić, ale rozliczenie daty transakcji z datą księgowania prawdopodobnie zmienia historię a tym samym informacje o saldzie.
Informacje o karcie – szczegóły – w zasadzie c.d. powyższego problemu. System zakłada blokadę po wykonanej operacji kartą. Pomniejsza stan środków po transakcji. Nie uwzględnia tego informacja o kwocie jaka niezbędna jest do zwolnienia z opłat.
18-03-2016 05:00
@Konto usunięte Dziękujemy za przekazane sugestie.
Udostępnimy również możliwość wykonania przelewu na zapisany numer telefonu.
Jeżeli blokada nie będzie rozliczona, w historii będzie widoczne zwolnienie blokady (uznanie konta). Saldo po operacji będzie powiększone o kwotę blokady.
18-03-2016 09:28
KatarzynaA pisze:@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.
Mija prawie miesiąć, a informacji zwrotnej w sprawie naszych sugestii nie ma. Kiedy możemy się spodziewać informacji zwrotnej na nasze uwagi?
18-03-2016 09:32
KatarzynaA pisze:@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.
Mija prawie miesiąć, a informacji zwrotnej nie ma. Kiedy możemy spodziewać się jakichś wiadomości na temat naszych uwag?
18-03-2016 16:40
KatarzynaA pisze:@Mitchris, @mcumberpl, @Keicam Zapisaliśmy wszystkie sugestie, obecnie przy próbie wykonania przelewu wybiera się samodzielnie rachunek z którego mamy zlecić przelew, przyjrzymy się waszym sugestiom i wrócimy z informacją zwrotną.
Mija prawie miesiąc, a nie widac informacji zwrotnej. Kiedy możemy się spodziewać?
18-03-2016 19:28
19-03-2016 03:37
19-03-2016 20:16
Wiele osób pisze o problemach występujących w nowym systemie bankowości internetowej...Rzeczywiście obsługa tych wszystkich "wodotrysków" nie jest tak bajeczna jak się pewnie ING wydaje...W starej wersji klikam prawym prawym klawiszem myszy i zapisuję w formacie pdf 10 pozycji\operacji na rachunku a w nowej : 2 (dwie )!!!!
Jeśli nie będzie ten system udoskonalony trzeba będzie zmienić bank.
20-03-2016 16:43
Mitchris pisze:
Sugestia odnośnie nowego systemu: na stronie głownej, gdy zaznaczy się Konto ROR/Konto Oszczędnoścowe żeby historia automatycznie przełączała się automatycznie na wybrane konto - w tym momencie takie zlewanie się historii dwóch rachunków utrudnia przesledzenie transakcji poszczególnych kont. Czy bank zadecydował o możliwości ustawienia domyślnego rachunku w nowym systemie, z którego chce się dokonac przelewu? W starym jest dokonanie przelewu jest wygodniejsze, ponieważ z automatu wybiera rachunek ROR.
@Mitchris Obecnie pozostajemy przy opcji wybrania konta, z którego chce się dokonać przelewu.
20-03-2016 19:50
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |