08-01-2016 23:16
No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd?
Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów.
Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź.
@IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
08-01-2016 23:31
Zauważyliśie jak pięknie ING nas zaczął olewać
Juz od kilku maili żaden z Moderatorow i Adminów nic nie powiedział
Pewnie się obrazili o to kolorowanie kółek aby było w nowej wersji
.
08-01-2016 23:50
Nie obrażamy się
Nie przeszkadzamy również w dyskusji
Wszelkie zgłaszane przez Was sugestie i opinie (pozytywne i negatywne) są dla nas bardzo cenne.
09-01-2016
07:43
– ostatnio edytowany
09-01-2016
08:17
przez
AgnieszkaBin
WojtekEm pisze:
No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd?
Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów.
Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź.
@IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
Zgadza się. W Moim ING wcześniej zapisanych odbiorców wyszukujesz w historii. A z historii nie możesz usunąć danej operacji. Więc jeśli w ING BankOnLine usuniesz odbiorcę, to i tak wyszukasz przelew.
09-01-2016 08:53
DominikRas nie do końca mnie zrozumiałeś. Odświeżenie interfejsu jest bardzo potrzebne, bo dawno temu nikt nic z tym nie robił, ale to co zrobiono to moim zdaniem nie przystoi na tak schludny w każdym calu bank. Rozumiem, że bank zatrudnił kogoś, który zrobił z prawdziwych dywaników w placówce banku okrągłe bańki w nowym systemie transakyjnym lecz moim zdaniem to nie przystoi na tak poważny bank, a Konrad naprawdę postarał się, aby wizerunkowo odbierano bank w taki sposób. Usługa finansometru, wspomnianych okrągłych baniek, co przypominają mi owe dywaniki i innych jak dla mnie zbędnych rzeczy powinna być jak już wspomniałem konfigurowalna, bo nie każdy chce z takich dodatków korzystać. Niektórzy wolą mieć nadzór nad swoimi pieniędzmy w swój sposób. Reasumując stary system do uśmiercenia, nowy konfigurowalny z odświeżonym wyglądem (kolorami), lecz bez "baniek" w prostym układzie wierszowo - kolumnowym.
09-01-2016 20:40 | Edytowano: 09-01-2016 20:43
No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd?
Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów.
Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź.
@IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
Jako historyczny przelew również się wyświetla i to jest w porządku. Ale jako odbiorca już nie powinien gdyż jest skasowany.
16-01-2016 21:58
17-01-2016 00:29
Ja już testuję inne konto. Wypłaty z bankomatów darmowe na całym świecie, nic za konto nie płacę. Jak parę miesięcy nie zauważę istotnych problemów, przenoszę też konto firmowe. I bankowość internetowa czytelna i dla dorosłych.
17-01-2016 00:31
17-01-2016 13:32
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |