No i super, a gdzie jest Twoim zdaniem błąd? Stary system pozwalał definiować odbiorców, w nowym nie definiujesz odbiorców tylko podpowiada on odbiorców na podstawie historii przelewów. Usunąłeś odbiorcę ale nie transakcję z historii, dlatego nadal masz podpowiedź. @IwonaP - zgadza się czy coś źle rozumeim?
Moją intencją naprawdę nie jest "jechanie" po Moderatorach. Uważam też, że nie ma sensu publikowanie negatywnych opinii na zewnętrznych forach i serwisach społecznościowych bo to byłby zwykły "hejt". Warto natomiast merytorycznie wskazywać im błędy i sugerować rozwiązania. Bank z nich skorzysta albo nie. Jeśli nie, to cóż... przecież ING to nie jedyny bank, są inne. Uważam że błędy popełniają w zasad...
Ta dyskusja staje się bezwartościowa. Klienci wciąż narzekają na to samo, a moderatorzy odpowiadają standardową formułką jak poniżej:
@NikolaK (Moderator) pisze: Nowy system docelowo zastąpi dotychczasowy. Obecnej wersji nie wyłączymy przynajmniej do końca 2016 r. Chcemy dać klientom czas na poznanie nowego systemu.
@Modertor Czy w obecnej wersji PFM znajduje się możliwość dodania ręcznie jakiś wydatków na kategorie? Np. wypłaciłem gotówkę w bankomacie i wydałem jej część na jakiś cel, do celów mojej własnej analizy chciałbym aby ta kwota była przypisana w PFM do wybranej kategorii więc mógłbym zrobić takie przypisanie ręcznie.
Zmiany na nowe wymagają czasu i zawsze z początku budzą opór Tak już jest.
Poniżej kilka sugestii, które jak sądzę warto rozwarzyć przy rozwoju nowej bankowości:
Każdorazowo po zalogowaniu jestem w starym systemie bankowości i muszę przełączać się do nowego? Warto aby system zapamiętał mój wybór i po kolejnym logowaniu kierował juz do nowego interfacu.