27-12-2015 10:48
Najlepsze rozwiązanie to robienie przelewu w formie FORMULARZA.
Widzę w całości na formularzu jak jest wypełniony, czy wszystko jest ok.
A teraz klikanie w 3 krokach jak dla debili. Wszystko porozbijane w 3 kolumnach. Gdy będę na etapie 3 kroku i zechcę coś zmienić na etapie np.pierwszego (wybór konta) to znów trzeba wypełniać wszystko OD NOWA. Przecież to jest chore.
Powiedzcie mi co jest złego w zwykłym formularzu że postanowiliście to zmienić?!
27-12-2015 10:56 | Edytowano: 27-12-2015 10:57
tex napisali:Najlepsze rozwiązanie to robienie przelewu w formie FORMULARZA.
Widzę w całości na formularzu jak jest wypełniony, czy wszystko jest ok.
A teraz klikanie w 3 krokach jak dla debili. Wszystko porozbijane w 3 kolumnach. Gdy będę na etapie 3 kroku i zechcę coś zmienić na etapie np.pierwszego (wybór konta) to znów trzeba wypełniać wszystko OD NOWA. Przecież to jest chore.
Powiedzcie mi co jest złego w zwykłym formularzu że postanowiliście to zmienić?!
@Stonish pomożesz @textexowi? Podpinam się też pod to pytanie Wiem że znasz doskonale nowy system i nie sprawia ci nawigacja problemu. Dziękuję.
27-12-2015 18:28
28-12-2015 12:41
A mnie się podoba!
Zmiany na nowe wymagają czasu i zawsze z początku budzą opór Tak już jest.
Poniżej kilka sugestii, które jak sądzę warto rozwarzyć przy rozwoju nowej bankowości:
28-12-2015 13:35 | Edytowano: 28-12-2015 13:35
@WojtekEm dziękuje za wszystkie sugestie. Przekaże je do odpowiedniego działu.
28-12-2015 18:22
29-12-2015 18:35
29-12-2015 19:41
29-12-2015 21:16
30-12-2015 21:15
@WojtekEm Możesz dokonać zmiany albo podziału kategorii w Historii transakcji oraz w Analizie wydatków — wszędzie tam, gdzie w szczegółach danej transakcji znajduje się link Zmień kategorię i Podziel kategorię.
Po wybraniu linku Zmień kategorię możesz zmienić kategorię transakcji na inną, w tym wykluczyć transakcję z analizy wydatków.
Po wybraniu linku Podziel kategorię możesz przydzielić kilka kategorii wydatkowych do jednej transakcji, np. jeżeli wypłacisz w bankomacie pieniądze i zapłacisz za bilet do kina i zakupy spożywcze to będziesz mógł przypisać odpowiednią część kwoty do wybranej przez siebie kategorii.
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |