O NikolaK

NikolaK
7 Polubień
7 Rozwiązań
18 Postów
Re.: Potwierdzenie nadania przelewu z karty kredytowej

W Moim ING ta opcja jeszcze nie jest dostępna. Zapraszam do poprzedniej wersji ING BankOnLine pod ikonę Karty->Przelew z karty kredytowej->Historia przelewów. Tam możesz wygenerować potwierdzenie wykonanego przelewu.

17
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Rachunek niewidoczny w nowym systemie

Problem jest nam znany. Pracujemy nad rozwiazaniem. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Eksport historii transakcji

Obecnie jeszcze nie jest to możliwe. Natomiast eksport danych wprowadzimy wraz z kolejnymi aktualizacjami nowego systemu bankowości internetowej.

2
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: PROBLEM Z BANKOMATEM

W kwestii transakcji, nie mamy możliwości jej wycofania. Po wykonaniu transakcji powstaje blokada na określoną kwotę i utrzymuje się maksymalnie do 11 dni kalendarzowych

Proszę więc obserwować tę blokadę, dopiero w momencie kiedy kwota będzie rozliczona ( blokada zniknie, a obciążenie zauważysz w zakładce Historia ), proszę o kontakt celem złożenia reklamacji.

0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

O każdych zmianach informujemy Emotikon: Szczęśliwy
Informacje są przesyłane w formie wiadomości w usłudze internetowej.

2
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Problem z płatnościami mobilnymi na allegro

Sytuacja, o której piszesz jest nam znana. Wiąże się to z błędnym szyfrowaniem hasła na Twoim telefonie. Na przykład wpisujesz w haśle literę X, a do nas dociera informacja, że jest to litera Y.

 

Pracujemy nad nowym systemem, który pozwoli wyeliminować ten błąd.

Proponuję korzystanie z płatności Paybylink na komputerze lub zmianę przeglądarki w telefonie.

22
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Decyzja Koncowa

Termin 25 dni roboczych średnim czasem, w ramach którego podejmujemy decyzje kredytową ostateczną.
Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie, z uwagi na to, że do każdego wniosku wymagane są różne dokumenty dotyczące charakteru inwestycji, która będzie kredytowania.

Czas na podejmowanie decyzji wydłużył się z uwagi na bardzo dużą ilość złożonych wniosków. Zależy nam na tym, by rozpatrywać wnio

...
1
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Aneksowanie umowy przedwstepnej

Dla bezpieczeństwa zawartej przez Ciebie umowy, należy taki aneks podpisać.

0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: zdolność kredytowa

@KarolinaChadaj @Mandragora1983 @delfin @Marrr Rozpatrujemy wnioski najszybciej jak to możliwe, z zachowaniem odpowiedniej staranności podejmowanych decyzji. Aktualnie potrzebujemy ok. 25 dni roboczych na wydanie decyzji ostatecznej, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku o produkt hipoteczny.

4
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Pożyczka pieniężna dla prowadzącego działalność.

Dla firmy prowadzonej w okresie od 6 do 12 miesięcy udostępniamy możliwość wnioskowania o pożyczkę. Wymagamy w takiej sytuacji zabezpieczenia kredytu niezależnie od wnioskowanej kwoty. Zabezpieczenie jakie akceptujemy to kaucja pieniężna lub hipoteka na nieruchomości (mieszkalnej lub komercyjnej). Wniosek można złożyć w oddziale banku na podstawie dokumentów finansowych firmy.
Akceptujemy dochód u

...
0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: zdolność kredytowa

Z podanych danych wstępnie wynika, że zdolność kredytowa występuje. Natomiast każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie, i decyzja podejmowana jest po złożeniu odpowiednich dokumentów.

0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: jaki jest obecnie czas oczekiwania na wstępną decyzję kredytową?
Decyzja ostateczna jest podejmowana w ciągu około 16 dni roboczych od złożenia kompletnego wniosku. Jest to średni czas oczekiwania, może być również trochę dłuższy. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących wniosku proszę o kontakt z doradcą, u którego był składany.
0
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy system docelowo zastąpi dotychczasowy. Obecnej wersji nie wyłączymy przynajmniej do końca 2016 r. Chcemy dać klientom czas na poznanie nowego systemu.

Co do zaplanowanych funkcji, Moje ING jest w dalszym ciągu modyfikowane i usprawniane.

78
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Przy dokonywaniu tego typu transakcji, rachunek odbiorcy jest nieedytowalny, zatem nie ma możliwości ingerencji w jego realizację.

1
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Przy zatwierdzeniu standardowego przelewu w smsie informujemy o numerze konta odbiorcy w formacie 11 XXX 111. Podany przez Ciebie przykład dotyczy przelewów bezpośrednich, czyli wykonanych za pośrednictwem Płać z ING.

4
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Firmowe konta w nowej bankowosci internetowej

Moje ING dla firm zostanie udostępnione w przyszłym roku. Na ten moment trwają odpowiednie prace.

6
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Karta wirtualna ING

Powinny być zapewnione środki na rachunku karty w celu rozliczenia danej transakcji. Może się zdarzyć sytuacja, że powstaje saldo ujemne, natomiast dotyczy to tylko jednej sytuacji. 

Przykładowo:

w momencie kiedy zapłacimy kartą to założy się blokada środków, transakcja nie rozliczy się, blokada zostanie zwolniona, następnie wykorzysta się środki na inna transakcję a po jakimś czasie transakcja pi

...
3
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:58
Data ostatnich odwiedzin ‎20-04-2016 17:46
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 18
Łączna liczba otrzymanych Lajków 7
Posty, które lubię