Bankowość internetowa

Odpowiedz

Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

W świetle hitu ostatnich dni:
Link: To nie wina mBanku, że jego klient stracił 40 000 PLN

Dlaczego w przypadku SMS w ING w nie ma numeru r-ku docelowego ale jest numer r-ku ŹRÓDŁOWEGO !!! Face Palm !!! Emotikon: Zaskoczony

Przykładowa treść:

“ING Bank. Sprawdź KWOTĘ i RACHUNEK. Kod autoryzacyjny dla przelewu z rachunku 41 XXX YYY, na kwotę 9999,99 to 12345678 ** 2015.12.02 ** 11:05:15

John Doe
Odpowiedz
0 Lajków
Anocs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-12-2015
Wiadomość 1 z 6 (18 714 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Przy zatwierdzeniu standardowego przelewu w smsie informujemy o numerze konta odbiorcy w formacie 11 XXX 111. Podany przez Ciebie przykład dotyczy przelewów bezpośrednich, czyli wykonanych za pośrednictwem Płać z ING.

NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (18 691 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Jaka mamy gwarancję, że przy przelewac bezpośrednich nie musimy się obawiać ingerencji osób trzecich?
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (18 533 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Mam rozumieć, że nie ma żadnej gwarancji? Brak odpowiedzi ze strony banku raczej mnie, ani nikogo kto będzie czytał ten temat nie uspokaja...
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 4 z 6 (18 364 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

[ Edytowane ]

Przy dokonywaniu tego typu transakcji, rachunek odbiorcy jest nieedytowalny, zatem nie ma możliwości ingerencji w jego realizację.

NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (18 343 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Dzięki za uspokajającą odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (18 261 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czy Wy sobie naprawdę żarty robicie ze swoich klientów?

Zgłosiłem problem (nie tylko ja) w styczniu 2024 roku, od razu po wprowadzeniu tej usługi. Mamy czerwiec 2025 roku, czyli półtora roku później, a

...

03-06-2025
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przyglądamy się temu, dziękujemy za zwrócenie uwagi na istotny problem i będziemy pracować nad jego rozwiązaniem, jeśli znajdziemy realne bezpieczne rozwiązanie.

03-06-2025
Re: Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

Nie zajmują się tym problemem wasi specjaliści, bo mówią, że oni nie mają wglądu do wniosku. Tak naprawdę klient jest pozostawiony sam sobie, porażka a nie bank.

02-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy