Bankowość internetowa

Odpowiedz

Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

W świetle hitu ostatnich dni:
Link: To nie wina mBanku, że jego klient stracił 40 000 PLN

Dlaczego w przypadku SMS w ING w nie ma numeru r-ku docelowego ale jest numer r-ku ŹRÓDŁOWEGO !!! Face Palm !!! Emotikon: Zaskoczony

Przykładowa treść:

“ING Bank. Sprawdź KWOTĘ i RACHUNEK. Kod autoryzacyjny dla przelewu z rachunku 41 XXX YYY, na kwotę 9999,99 to 12345678 ** 2015.12.02 ** 11:05:15

John Doe
Odpowiedz
0 Lajków
Anocs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-12-2015
Wiadomość 1 z 6 (18 434 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Przy zatwierdzeniu standardowego przelewu w smsie informujemy o numerze konta odbiorcy w formacie 11 XXX 111. Podany przez Ciebie przykład dotyczy przelewów bezpośrednich, czyli wykonanych za pośrednictwem Płać z ING.

NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (18 411 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Jaka mamy gwarancję, że przy przelewac bezpośrednich nie musimy się obawiać ingerencji osób trzecich?
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (18 253 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Mam rozumieć, że nie ma żadnej gwarancji? Brak odpowiedzi ze strony banku raczej mnie, ani nikogo kto będzie czytał ten temat nie uspokaja...
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 4 z 6 (18 084 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

[ Edytowane ]

Przy dokonywaniu tego typu transakcji, rachunek odbiorcy jest nieedytowalny, zatem nie ma możliwości ingerencji w jego realizację.

NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (18 063 wyświetleń)

Re.: Numer r-ku docelowego w SMS potwierdzającym transakcję

Dzięki za uspokajającą odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (17 981 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy