05-04-2016 20:00
Witam.
Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii).
Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
05-04-2016 20:06
W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:
• Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
• Telefonicznie: 32 357 00 69,
• Lub w dowolnym oddziale naszego banku.
Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?
10-06-2023Cześć.
W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).
09-06-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |