Odpowiedz

Podwójne pobranie

Witam.

 Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii). 

Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Greatturtle
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 998 wyświetleń)

Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 995 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przyglądamy się temu, dziękujemy za zwrócenie uwagi na istotny problem i będziemy pracować nad jego rozwiązaniem, jeśli znajdziemy realne bezpieczne rozwiązanie.

03-06-2025
Re: Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

Nie zajmują się tym problemem wasi specjaliści, bo mówią, że oni nie mają wglądu do wniosku. Tak naprawdę klient jest pozostawiony sam sobie, porażka a nie bank.

02-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy