05-04-2016 20:00
Witam.
Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii).
Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
05-04-2016 20:06
W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:
• Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
• Telefonicznie: 32 357 00 69,
• Lub w dowolnym oddziale naszego banku.
To ciekawe u mnei niestety sprawdzajac przez www brak przedłuzenia okresu, rowniez pazdzeirnik to dla mnie ostatni miesiac "wakacji kredytowych". Roznica taka, ze poki co nie skladalem reklamacji. Ja
Sprawdzając dzisiaj informację w aplikacji mobilnej dotyczące mojego kredytu hipotecznego zostałem zaskoczony przedłużeniem okresu stałego oprocentowania (o ilość miesięcy z tzw. "wakacji kredytowych"
... 03-10-2023Dzięki nadpłatom kredytu hipotecznego zmniejszamy kwotę pożyczoną od banku, czyli kapitał, od którego naliczane są odsetki.
Im niższa jest kwota pozostała do spłaty, tym mniejsze są odsetki – co powod
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |