Odpowiedz

Podwójne pobranie

Witam.

 Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii). 

Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Greatturtle
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 886 wyświetleń)

Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 883 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy