Odpowiedz

Podwójne pobranie

Witam.

 Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii). 

Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Greatturtle
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 968 wyświetleń)

Re.: Podwójne pobranie

W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:


•         Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
•         Telefonicznie: 32 357 00 69,
•         Lub w dowolnym oddziale naszego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 965 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

To ciekawe Emotikon: Szczęśliwy u mnei niestety sprawdzajac przez www brak przedłuzenia okresu, rowniez pazdzeirnik to dla mnie ostatni miesiac "wakacji kredytowych". Roznica taka, ze poki co nie skladalem reklamacji. Ja

...

03-10-2023
Re: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Sprawdzając dzisiaj informację w aplikacji mobilnej dotyczące mojego kredytu hipotecznego zostałem zaskoczony przedłużeniem okresu stałego oprocentowania (o ilość miesięcy z tzw. "wakacji kredytowych"

...

03-10-2023
Re: nadplata?

Dzięki nadpłatom kredytu hipotecznego zmniejszamy kwotę pożyczoną od banku, czyli kapitał, od którego naliczane są odsetki. 
Im niższa jest kwota pozostała do spłaty, tym mniejsze są odsetki – co powod

...

02-10-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy