05-04-2016 20:00
Witam.
Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii).
Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
05-04-2016 20:06
W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:
• Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
• Telefonicznie: 32 357 00 69,
• Lub w dowolnym oddziale naszego banku.
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |