01-01-2016 22:06
01-01-2016 22:10
02-01-2016 15:21
Nowy system docelowo zastąpi dotychczasowy. Obecnej wersji nie wyłączymy przynajmniej do końca 2016 r. Chcemy dać klientom czas na poznanie nowego systemu.
Co do zaplanowanych funkcji, Moje ING jest w dalszym ciągu modyfikowane i usprawniane.
03-01-2016 18:09
Witam
Nie wiem czemu wprowadziliście nowy system skoro jest całkiem niefunkcjonalny. Rozumiem, że uczycie się na błędach i liczycie na opinie uzytkowników ale wydaje mi się, że skoro bank wydaje dużą kasę na zmianę systemu to raczej powinien mieć ludzi, którzy zajmą się systemem w każdym nawet namniejszym szczególe. Wcześniej w tym temacie czytałem, że " Korzystamy również z analiz firm badawczych oraz doświadczenia specjalistów z wielu dziedzin. Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, staramy się pogodzić oczekiwania różnych użytkowników". To w takim razie proszę mi wytłumaczyć, dlaczego ten system jest nieintuicyjny, irytujący, uciążliwy? Nowy disign jak dla dzieci z przedszkola, kółeczka, bąbelki o tym nie zapomnieliście.
Proszę mi napisać jak mogę w nowym systemie zrobić przelew z konta w euro lub usd? Gdy wybieram przelewy to wyświetlają się tylko polskie konta. Jak zrobić przelew krajowy w euro i międzynardowy w euro? Wyświetla się infomacja że mam wybrać rachunek z którego chce zrobić przelew ale nie ma szansy wyboru rachunku w eur lub usd.
Gdzie jest możliwość wyszukania US i kont powiązanych z US?
Gdzie jest opcja moje faktury?
Gdzie jest przelew z/na konto maklerskie?
Kolejna sprawa: na stronie głównej sumowana jest wartość wszystkich kont i rachunku maklerskiego. Tylko po co? To tylko wprowadza w błąd, wartość akcji zmienia się codziennie. Suma może wprowadzać w błąd, sugerując, że fizycznie gotówki mamy więcej.
W porównaniu do starszej wersji to musze powiedzieć, że zrobiliście duży krok do tyłu. Ciężko mi uwierzyć, że pracowali nad tym specjaliści. Jeżeli zaś system jest niegotowy to po co go wrzucacie na stronę? Ludzie tylko irytują się i tracą czas. Czy wy jesteście poważni?
03-01-2016 18:25 | Edytowano: 03-01-2016 18:27
Nowy system wdrażamy etapami. Przelewy walutowe, czy do US nie są jeszcze dostępne, dlatego przynajmniej do końca 2016 r. klienci będą mieli dostęp do obu systemów (Moje ING i ING BankOnline).
Nowy system udostępniliśmy już teraz, mimo że nie posiada wszystkich funkcji. Chcemy na bieżąco śledzić opinie klientów. Można to potraktować jako środowisko testowe. Jeśli masz jakieś uwagi do nowego systemu, możesz je zgłosić klikając na „napisz opinię”.
Dziękujemy za już przesłane uwagi ;-)
03-01-2016 19:15
Z odpowiedzi mogę wywnioskować, że nie macie na razie pojęcia jak ma wyglądać system, pomimo wielu waszych badań Specjaliści chyba zawiedli, skoro przez rok będziecie pytać ludzi jak ma wyglądać Wasz system. Nie rozumiem Was, ktoś za to bierze pieniądze a ludzie mają Wam doradzać? Czy w związku z powyższym też mogę/ możemy liczyć na wynagrodzenie lub zwolnicie mnie z części opłat przez określony czas?
Mam nadzieję także, że znikną kółka, o których wieksza część użytkowników wypowiedziała się bardzo negatywnie. Serwis zrobicie profesjonalnie dla ludzi i jak na poważny Bank przystało.
Co do uwag to chętnie pofatygowałbym się na Sokolską do Was, żeby uścisnąć rękę tej osobie, która zatwierdziła system w nowej formie (co prawda nieskończony ale już wrzucony na stronę). Niby można z niego korzystać ale nie do końca Typowa polska mentalność, ma byc na już, na wczoraj, nie ważne że nie działa później się to poprawi Bareja wiecznie żywy)))
03-01-2016 19:31
Pepik78 pisze:Z odpowiedzi mogę wywnioskować, że nie macie na razie pojęcia jak ma wyglądać system, pomimo wielu waszych badań Specjaliści chyba zawiedli, skoro przez rok będziecie pytać ludzi jak ma wyglądać Wasz system. Nie rozumiem Was, ktoś za to bierze pieniądze a ludzie mają Wam doradzać? Czy w związku z powyższym też mogę/ możemy liczyć na wynagrodzenie lub zwolnicie mnie z części opłat przez określony czas?
Mam nadzieję także, że znikną kółka, o których wieksza część użytkowników wypowiedziała się bardzo negatywnie. Serwis zrobicie profesjonalnie dla ludzi i jak na poważny Bank przystało.
Co do uwag to chętnie pofatygowałbym się na Sokolską do Was, żeby uścisnąć rękę tej osobie, która zatwierdziła system w nowej formie (co prawda nieskończony ale już wrzucony na stronę). Niby można z niego korzystać ale nie do końca Typowa polska mentalność, ma byc na już, na wczoraj, nie ważne że nie działa później się to poprawi Bareja wiecznie żywy)))
Te kółka to jest masakra... One w ogóle mnie nie przekonują.... Co one mają dać? Chciałbym aby napisał odpowiedz ich twórca lub b=inny badacz-analityk.
Czy byłaby też możliwość dodania narzedzi w postaci do kolorowania tych kołek? Chciałbym mieć możliwość zmiany kolorów tych kółek np. w poniedziałki do południa chciałbym aby kółko było czerwone a po południu niebieskie i sam chciałbym zmieniać kolory tych kółek tak jak w przedszkolu dzieci zmieniają kolory w kolorowankach papierowych. Brakuje mi bardzo tej funkcjonalności w obecnym systemie a brak zmiany kolorow obecnej szaty garficznej bardzo mi doskiera. Może moglibyscie dodac taką funcję w nowym INGonLine?
Sorki musiałem powyższe napisać bo wiem że tego nie zmienicie bo za duża kasa poszła w ten system...
03-01-2016 19:31
Chcieliśmy, aby nowy system był jak najbardziej intuicyjny i czytelny. Dzięki graficznemu przedstawieniu danych, wystarczy jeden "rzut oka", aby zorientować się w swoich finansach. Generalnego wyglądu Mojego ING nie będziemy zmieniać. Dlatego mamy nadzieję, że zmienisz zdanie i nasza nowa bankowość jednak przypadnie Ci do gustu.
03-01-2016 19:34
IwonaP pisze:Generalnego wyglądu Mojego ING nie będziemy zmieniać. Dlatego mamy nadzieję, że zmienisz zdanie i nasza nowa bankowość jednak przypadnie Ci do gustu.
Czy będziecie mogli dodać do systemu funkcje zmiany kolorów kółek przez użytkownika? coś ala takie: że sam sobie zmieniam kolory kółek?
Taka funkcjonalność nowego systemu byłaby boska i rozwiała wszelkie nieporozumienia w tej sprawie.
Zmiany kolorów kółek ale przez Użytkownika.
03-01-2016 19:48
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |