Odpowiedz

PROBLEM Z BANKOMATEM

Witam.

 

Dzisiaj w bankomacie euronet chciałem wypłacić 600zł.Wpisałem kwotę,pin itd. pojawił się napis,że transakcja jest realizowana lecz widniał on dłużej niż zwykle.Nie było też słychać charatkerystycznego dźwięku jaki wydaje bankomat przy podawaniu pieniędzy.Nagle pojawił się komunikat o błędzie transakcji i że nie zostanie ona zrealizowana.Karta się wysunęła bez żadnego potwierdzenia.Gdy wróciłem do domu zauważyłem,że ta kwota została pobrana z mojego konta.Nie wiem co robić i czego się spodziewać.Bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Zavi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 401 wyświetleń)

Re.: PROBLEM Z BANKOMATEM

W kwestii transakcji, nie mamy możliwości jej wycofania. Po wykonaniu transakcji powstaje blokada na określoną kwotę i utrzymuje się maksymalnie do 11 dni kalendarzowych

Proszę więc obserwować tę blokadę, dopiero w momencie kiedy kwota będzie rozliczona ( blokada zniknie, a obciążenie zauważysz w zakładce Historia ), proszę o kontakt celem złożenia reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 370 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy