Odpowiedz

PROBLEM Z BANKOMATEM

Witam.

 

Dzisiaj w bankomacie euronet chciałem wypłacić 600zł.Wpisałem kwotę,pin itd. pojawił się napis,że transakcja jest realizowana lecz widniał on dłużej niż zwykle.Nie było też słychać charatkerystycznego dźwięku jaki wydaje bankomat przy podawaniu pieniędzy.Nagle pojawił się komunikat o błędzie transakcji i że nie zostanie ona zrealizowana.Karta się wysunęła bez żadnego potwierdzenia.Gdy wróciłem do domu zauważyłem,że ta kwota została pobrana z mojego konta.Nie wiem co robić i czego się spodziewać.Bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Zavi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 458 wyświetleń)

Re.: PROBLEM Z BANKOMATEM

W kwestii transakcji, nie mamy możliwości jej wycofania. Po wykonaniu transakcji powstaje blokada na określoną kwotę i utrzymuje się maksymalnie do 11 dni kalendarzowych

Proszę więc obserwować tę blokadę, dopiero w momencie kiedy kwota będzie rozliczona ( blokada zniknie, a obciążenie zauważysz w zakładce Historia ), proszę o kontakt celem złożenia reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 427 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy