Odpowiedz

PROBLEM Z BANKOMATEM

Witam.

 

Dzisiaj w bankomacie euronet chciałem wypłacić 600zł.Wpisałem kwotę,pin itd. pojawił się napis,że transakcja jest realizowana lecz widniał on dłużej niż zwykle.Nie było też słychać charatkerystycznego dźwięku jaki wydaje bankomat przy podawaniu pieniędzy.Nagle pojawił się komunikat o błędzie transakcji i że nie zostanie ona zrealizowana.Karta się wysunęła bez żadnego potwierdzenia.Gdy wróciłem do domu zauważyłem,że ta kwota została pobrana z mojego konta.Nie wiem co robić i czego się spodziewać.Bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Zavi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 940 wyświetleń)

Re.: PROBLEM Z BANKOMATEM

W kwestii transakcji, nie mamy możliwości jej wycofania. Po wykonaniu transakcji powstaje blokada na określoną kwotę i utrzymuje się maksymalnie do 11 dni kalendarzowych

Proszę więc obserwować tę blokadę, dopiero w momencie kiedy kwota będzie rozliczona ( blokada zniknie, a obciążenie zauważysz w zakładce Historia ), proszę o kontakt celem złożenia reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 909 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy