- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
PROBLEM Z BANKOMATEM
04-04-2016 19:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Dzisiaj w bankomacie euronet chciałem wypłacić 600zł.Wpisałem kwotę,pin itd. pojawił się napis,że transakcja jest realizowana lecz widniał on dłużej niż zwykle.Nie było też słychać charatkerystycznego dźwięku jaki wydaje bankomat przy podawaniu pieniędzy.Nagle pojawił się komunikat o błędzie transakcji i że nie zostanie ona zrealizowana.Karta się wysunęła bez żadnego potwierdzenia.Gdy wróciłem do domu zauważyłem,że ta kwota została pobrana z mojego konta.Nie wiem co robić i czego się spodziewać.Bardzo proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-04-2016 17:31
Re.: PROBLEM Z BANKOMATEM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W kwestii transakcji, nie mamy możliwości jej wycofania. Po wykonaniu transakcji powstaje blokada na określoną kwotę i utrzymuje się maksymalnie do 11 dni kalendarzowych
Proszę więc obserwować tę blokadę, dopiero w momencie kiedy kwota będzie rozliczona ( blokada zniknie, a obciążenie zauważysz w zakładce Historia ), proszę o kontakt celem złożenia reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość