03-11-2017 22:19
09-11-2017 21:28
10-11-2017 21:14
alz, jeśli zlecasz przelew do ZUS za pomocą zakładki Wykonaj transakcję, za każdym razem poprosimy Cię o wpisanie poszczególnych kwot. Możesz również ponowić przelew z Historii – w tej sytuacji dane będą uzupełnione.
Od 1 stycznia 2018 roku zmieni się konto przelewów do ZUS. Wszystkie składki będą przekazywane na jeden, indywidualny numer konta w ZUS. W nowym formularzu przelewu będzie należało podać dane jak do zwykłego przelewu: kwotę, numer konta, dane odbiorcy i tytuł.
12-11-2017 00:24
12-11-2017 11:36
Też już znalazłam nowy bank. Zerowe koszty prowadzenia, fajna lokata na start, pełna obsługa przez internet i co najważniejsze - czytelny, oszczędny interfejs.
Potrzeba było tych głupich pomarańczowych bąbli w ING, żeby zmobilizować mnie do poszukania nowego banku i teraz nie żałuję, bo będzie taniej.
Więc summa summarum - dziękuję ING za ten durny interfejs! Okazał się kamyczkiem uruchamiającym korzystną zmianę.
12-11-2017 21:45
Rene, przykro nam, że tak uważasz. Zmiana z dnia 1 stycznia 2018 roku dotyczy wszystkich przedsiębiorców. Każdy bank będzie musiał dostosować formularz przelewu do nowych wytycznych.
13-11-2017 12:17
IlonaU pisze:Rene, przykro nam, że tak uważasz. Zmiana z dnia 1 stycznia 2018 roku dotyczy wszystkich przedsiębiorców. Każdy bank będzie musiał dostosować formularz przelewu do nowych wytycznych.
Pani Ilonko (sądząc po poziomie odpowiedzi i tym jak bardzo rozminęła się Pani z clue) - nie chodzi o nowe wytyczne ZUS tylko o to jak bardzo idiotyczna i "w płot" była odpowiedź.
Nie, nowe wytyczne ZUS to nie jest rozwiazanie braku przelewów wzorcowych...
PS. Swoją szosą w końcu "zrozumiałem bąble" -- dzisiaj miałem możliwość używać nowego ING na super szybkim łączu z małymi opóźnieniami i na 24" monitorze - faktycznie załadowanie strony banku nie było aż takie wolne a i elementy nie były aż tak gigantyczne i nie trzeba było wszystkiego przewijać we wszystkie strony. (pomijam wątpliwą użyteczność kółkomanii i tego, że wszystkie informacje wciąż nie są widoczne na pierwszy rzut oka i trzeba się przeklikiwać)... jaki z tego wniosek? ING powinnien do tego idiotycznego systemu dorzucać abonament na łącze światłowodowe i duży monitor (albo osoby odpowiedzialne za ten koszmarek powinny go testować na bardziej typowych instalacjach)
14-11-2017 10:31
Oj, chyba nie do końca. Mam 24" monitor 1920x1200 i super szybkie łącze. Co chwilę kółeczko mi mieli przy otwieraniu poszczególnych zakładek, a informacje nie mieszczą się na jednym ekranie. Jak już pisałem Ich ING nadaje się dla użytkowników z jednym kontem, jedną kartą i akcjami maksymalnie 3 spółek.
Otwarłem już konto w innym banku, ale zanim całkiem przemigruję złożę jeszcze kilka reklamacji.....
Życzę dalszych sukcesów.
14-11-2017 11:08
15-11-2017 15:04
Szanowni Państwo.
Znacząca ilość klientów ING BŚ jest niezadowolona z nowej wersji bankowości internetowej, która jest nieczytelna,
niefunkcjonalna, ciężka w użyciu, zużywa więcej zasobów sprzętowych, wolniej pracuje i jest przytłaczająca graficznie.
Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Formy tworzone
przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego
grona odbiorców. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację oraz przygniatającą ilość elementów i
funkcjonalności, gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Czyli, im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza
forma projektu. To jedna z podstawowych zasad architektury, która jest swoistą księgą, która powinna być przede
wszystkim czytelna. Do tych zasad stosują się pozostałe banki. Wprowadzenie przez ING BŚ nowej wersji bankowości
internetowej obniża konkurencyjność banku przynajmniej w tym zakresie i spowoduje zakończenie z nim współpracy wielu klientów.
Apelujmy o pozostawienie starej wersji bankowości internetowej i podpisujmy się pod petycją.
Najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. I nie można o tym zapominać. Pozostawienie starej wersji bankowości
internetowej będzie przede wszystkim wyrazem szacunku dla klienta. Ponadto wg opinii wielu internautów i w mediach,
stara wersja bankowości internetowej ING BŚ uchodzi za najlepszą wśród banków w Polsce. Głównymi jej atutami są:
prostota, przejrzystość, funkcjonalność, czytelność, brak niepotrzebnych funkcji, duża intuicyjność, ładne ikony i
rysunki w przyzwoitej ilości, tabelaryczność (bardzo ważny element w edukacji, sprawozdawczości, prezentacjach).
Mam nadzieję, że ING BŚ posłucha tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawi poprzednią wersję ze względu na o wiele
lepszą przejrzystość i prostotę. Pozostawienie starej wersji bankowości internetowej należy się zarówno nowym klientom i
jak i klientom o wieloletnim stażu. Nowi klienci potrzebują prostoty obsługi. A klienci o dłuższym stażu mają pewien
wkład w historię dobrego prosperowania ING BŚ. Tym samym zarówno jedni jak i drudzy zasługują na uwzględnienie ich potrzeb.
Klienci podpisują się pod petycją "w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej w ING Bank Śląski S.A" na pewnej popularnej stronie, której adresu nie mogę podać ze względu na ograniczenia regulaminowe. Wśród niezadowolonych klientów są osoby zajmujące się grafiką i architekturą.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |