Byłem w ING 25 lat i z powodu nowego, wprowadzanego tam systemu bankowości internetowej, likwiduję wszystkie związki z tym bankiem, konta, karty, lokaty dewizowe i złotowe. Zdecydowanie polecam innym odejście od instytucji, która nie widzi potrzeb swoich klientów, nie podejmuje nawet rzeczowej dyskusji na temat proponowanych rozwiązań.
Odpowiedź była bardzo pomocna. Podjąłem ostateczną decyzję o likwidacji rachunków, kart, lokat złotowych i dewizowych w ING. Nie liczycie się z klientami, ich uwagi przyjmujecie do ewentualnej realizacji w trudnej do określenia przyszłości. Wasz nowy system bankowości elektronicznej jest nieprzyjazny, mało intuicyjny, działa wolno i daleko mu do systemów w innych bankach. Stara wersja była dobra i...
Całkowicie zgadzam się z treścią wypowiedzi w sprawie nowej wersji bankowości internetowej ING. Mój staż w banku jest 25 letni, operacje pięciociacyfrowe i większe. Umówiłem już spotkanie z bankiem w sprawie zamknięcia rachunków i wycofania lokat. Współpracuję z innymi bankami i doszedłem do wniosku, że nie ma potrzeby "boksowania się" z tym bublem. Radzę wszystkim innym niezadowolonym z "Mojego I