Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dobra Idea
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1221 z 1 332 (12 324 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy w tym "nowym doskonałym" ING za każdym razem chcąc zrobić przelew do ZUS trzeba wpisywać kwoty??
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1222 z 1 332 (12 104 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

alz, jeśli zlecasz przelew do ZUS za pomocą zakładki Wykonaj transakcję, za każdym razem poprosimy Cię o wpisanie poszczególnych kwot. Możesz również ponowić przelew z Historii – w tej sytuacji dane będą uzupełnione.

Od 1 stycznia 2018 roku zmieni się konto przelewów do ZUS. Wszystkie składki będą przekazywane na jeden, indywidualny numer konta w ZUS. W nowym formularzu przelewu będzie należało podać dane jak do zwykłego przelewu: kwotę, numer konta, dane odbiorcy i tytuł.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 1223 z 1 332 (12 044 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Odpowiedź była bardzo pomocna. Podjąłem ostateczną decyzję o likwidacji rachunków, kart, lokat złotowych i dewizowych w ING. Nie liczycie się z klientami, ich uwagi przyjmujecie do ewentualnej realizacji w trudnej do określenia przyszłości. Wasz nowy system bankowości elektronicznej jest nieprzyjazny, mało intuicyjny, działa wolno i daleko mu do systemów w innych bankach. Stara wersja była dobra i trudno dziwić się tym wszystkim którym nowa nie odpowiada. Wasze plany co do bankowości elektronicznej w ING już mnie nie obchodzą.
Rene
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
6
24-10-2017
Wiadomość 1224 z 1 332 (11 960 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Też już znalazłam nowy bank. Emotikon: Szczęśliwy Zerowe koszty prowadzenia, fajna lokata na start, pełna obsługa przez internet i co najważniejsze - czytelny, oszczędny interfejs.
Potrzeba było tych głupich pomarańczowych bąbli w ING, żeby zmobilizować mnie do poszukania nowego banku i teraz nie żałuję, bo będzie taniej.
Więc summa summarum - dziękuję ING za ten durny interfejs! Okazał się kamyczkiem uruchamiającym korzystną zmianę. Emotikon: Bardzo szczęśliwy

złaklientka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
03-11-2017
Wiadomość 1225 z 1 332 (11 912 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Rene, przykro nam, że tak uważasz. Zmiana z dnia 1 stycznia 2018 roku dotyczy wszystkich przedsiębiorców. Każdy bank będzie musiał dostosować formularz przelewu do nowych wytycznych. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 1226 z 1 332 (11 841 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej


IlonaU pisze:

Rene, przykro nam, że tak uważasz. Zmiana z dnia 1 stycznia 2018 roku dotyczy wszystkich przedsiębiorców. Każdy bank będzie musiał dostosować formularz przelewu do nowych wytycznych. 


Pani Ilonko (sądząc po poziomie odpowiedzi i tym jak bardzo rozminęła się Pani z clue) - nie chodzi o nowe wytyczne ZUS tylko o to jak bardzo idiotyczna i "w płot" była odpowiedź.

Nie, nowe wytyczne ZUS to nie jest rozwiazanie braku przelewów wzorcowych...

 

PS. Swoją szosą w końcu "zrozumiałem bąble" -- dzisiaj miałem możliwość używać nowego ING na super szybkim łączu z małymi opóźnieniami i na 24" monitorze - faktycznie załadowanie strony banku nie było aż takie wolne a i elementy nie były aż tak gigantyczne i nie trzeba było wszystkiego przewijać we wszystkie strony. (pomijam wątpliwą użyteczność kółkomanii i tego, że wszystkie informacje wciąż nie są widoczne na pierwszy rzut oka i trzeba się przeklikiwać)... jaki z tego wniosek? ING powinnien do tego idiotycznego systemu dorzucać abonament na łącze światłowodowe i duży monitor Emotikon: Bardzo szczęśliwy (albo osoby odpowiedzialne za ten koszmarek powinny go testować na bardziej typowych instalacjach)

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1227 z 1 332 (11 720 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Oj, chyba nie do końca. Mam 24" monitor 1920x1200 i super szybkie łącze. Co chwilę kółeczko mi mieli przy otwieraniu poszczególnych zakładek, a informacje nie mieszczą się na jednym ekranie. Jak już pisałem Ich ING nadaje się dla użytkowników z jednym kontem, jedną kartą i akcjami maksymalnie 3 spółek. 

Otwarłem już konto w innym banku, ale zanim całkiem przemigruję złożę jeszcze kilka reklamacji.....

Życzę dalszych sukcesów.

mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 1228 z 1 332 (11 630 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

A ja znalazłem sposób aby wszystko chodziło super - zmieniłem bank. Życie jest za krótkie aby się użerać z jakimś tam bankiem. W ing zostawiłem sobie tylko ZUS i Urząd Skarbowy bo na razie nie chce mi się tego załatwiać, ale po nowym roku wszystko się może zmienić.
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1229 z 1 332 (11 624 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Szanowni Państwo.

Znacząca ilość klientów ING BŚ jest niezadowolona z nowej wersji bankowości internetowej, która jest nieczytelna,
niefunkcjonalna, ciężka w użyciu, zużywa więcej zasobów sprzętowych, wolniej pracuje i jest przytłaczająca graficznie.
Sztuka w architekturze polega na tworzeniu tak naprawdę form prostych, przejrzystych i estetycznych. Formy tworzone
przez pseudo-architektów mogą nawet uchodzić za piękne, ale przytłaczają. Dopuszcza się improwizacje, ale dla wąskiego
grona odbiorców. W bankowości internetowej nie ma miejsca na improwizację oraz przygniatającą ilość elementów i
funkcjonalności, gdyż jest skierowana do różnorodnego klienta. Czyli, im większa różnorodność odbiorców, tym prostsza
forma projektu. To jedna z podstawowych zasad architektury, która jest swoistą księgą, która powinna być przede
wszystkim czytelna. Do tych zasad stosują się pozostałe banki. Wprowadzenie przez ING BŚ nowej wersji bankowości
internetowej obniża konkurencyjność banku przynajmniej w tym zakresie i spowoduje zakończenie z nim współpracy wielu klientów.


Apelujmy o pozostawienie starej wersji bankowości internetowej i podpisujmy się pod petycją.


Najlepszym recenzentem i pomysłodawcą jest klient. I nie można o tym zapominać. Pozostawienie starej wersji bankowości
internetowej będzie przede wszystkim wyrazem szacunku dla klienta. Ponadto wg opinii wielu internautów i w mediach,
stara wersja bankowości internetowej ING BŚ uchodzi za najlepszą wśród banków w Polsce. Głównymi jej atutami są:
prostota, przejrzystość, funkcjonalność, czytelność, brak niepotrzebnych funkcji, duża intuicyjność, ładne ikony i
rysunki w przyzwoitej ilości, tabelaryczność (bardzo ważny element w edukacji, sprawozdawczości, prezentacjach).
Mam nadzieję, że ING BŚ posłucha tej ogromnej rzeszy klientów i pozostawi poprzednią wersję ze względu na o wiele
lepszą przejrzystość i prostotę. Pozostawienie starej wersji bankowości internetowej należy się zarówno nowym klientom i
jak i klientom o wieloletnim stażu. Nowi klienci potrzebują prostoty obsługi. A klienci o dłuższym stażu mają pewien
wkład w historię dobrego prosperowania ING BŚ. Tym samym zarówno jedni jak i drudzy zasługują na uwzględnienie ich potrzeb.
Klienci podpisują się pod petycją "w sprawie pozostawienia starej wersji bankowości internetowej w ING Bank Śląski S.A" na pewnej popularnej stronie, której adresu nie mogę podać ze względu na ograniczenia regulaminowe. Wśród niezadowolonych klientów są osoby zajmujące się grafiką i architekturą.

Odpowiedz
0 Lajków
grzbs
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
14
15-08-2017
Wiadomość 1230 z 1 332 (11 421 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w sobot...

20-07-2024
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy