17-04-2019 09:43
Cześć,
Mam problem z wygenerowaniem nowego kodu rabatowego dla Philipsa.
Cały czas mam komunikat: Pula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie.
Ostatni zakup zrobiłem 4 marca produktu Philipsa, od tamtej pory brak możliwości wygenerowania nowego kodu, mimo że to już jest ponad miesiąc od ostatniego zakupu.
17-04-2019 10:21
Nowa pula kodów rabatowych jest już dostępna. Zapraszam do korzystania ![]()
06-08-2019 18:11
Witam,
Kiedy pojawią się nowe kody rabatowe dla Philips?
podrawiam
07-08-2019 18:01
Witaj,
kody staramy się dodawać na bieżąco. Nie mamy informacji, kiedy dodamy nową pulę kodów. Proszę Cię o sprawdzanie Moich rabatów w Moim ING.
Pozdrawiam
19-10-2019 14:41
Witam
Co zerknę na stronkę co jakiś czas to wiecznie komunikat, że pula kodów została wyczerpana. Dodacie kody do tej promocji?
20-10-2019 16:11 | Edytowano: 20-10-2019 16:12
Zachęcam Cię do śledzenia Moich rabatów. Kody dodajemy na bieżąco, nie mamy informacji, kiedy udostępnimy kolejną pulę.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |