17-04-2019 09:43
Cześć,
Mam problem z wygenerowaniem nowego kodu rabatowego dla Philipsa.
Cały czas mam komunikat: Pula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie.
Ostatni zakup zrobiłem 4 marca produktu Philipsa, od tamtej pory brak możliwości wygenerowania nowego kodu, mimo że to już jest ponad miesiąc od ostatniego zakupu.
17-04-2019 10:21
Nowa pula kodów rabatowych jest już dostępna. Zapraszam do korzystania
06-08-2019 18:11
Witam,
Kiedy pojawią się nowe kody rabatowe dla Philips?
podrawiam
07-08-2019 18:01
Witaj,
kody staramy się dodawać na bieżąco. Nie mamy informacji, kiedy dodamy nową pulę kodów. Proszę Cię o sprawdzanie Moich rabatów w Moim ING.
Pozdrawiam
19-10-2019 14:41
Witam
Co zerknę na stronkę co jakiś czas to wiecznie komunikat, że pula kodów została wyczerpana. Dodacie kody do tej promocji?
20-10-2019 16:11 | Edytowano: 20-10-2019 16:12
Zachęcam Cię do śledzenia Moich rabatów. Kody dodajemy na bieżąco, nie mamy informacji, kiedy udostępnimy kolejną pulę.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |