17-04-2019 09:43
Cześć,
Mam problem z wygenerowaniem nowego kodu rabatowego dla Philipsa.
Cały czas mam komunikat: Pula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie.
Ostatni zakup zrobiłem 4 marca produktu Philipsa, od tamtej pory brak możliwości wygenerowania nowego kodu, mimo że to już jest ponad miesiąc od ostatniego zakupu.
17-04-2019 10:21
Nowa pula kodów rabatowych jest już dostępna. Zapraszam do korzystania
06-08-2019 18:11
Witam,
Kiedy pojawią się nowe kody rabatowe dla Philips?
podrawiam
07-08-2019 18:01
Witaj,
kody staramy się dodawać na bieżąco. Nie mamy informacji, kiedy dodamy nową pulę kodów. Proszę Cię o sprawdzanie Moich rabatów w Moim ING.
Pozdrawiam
19-10-2019 14:41
Witam
Co zerknę na stronkę co jakiś czas to wiecznie komunikat, że pula kodów została wyczerpana. Dodacie kody do tej promocji?
20-10-2019 16:11 | Edytowano: 20-10-2019 16:12
Zachęcam Cię do śledzenia Moich rabatów. Kody dodajemy na bieżąco, nie mamy informacji, kiedy udostępnimy kolejną pulę.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |