Bankowość internetowa

Odpowiedz

moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Cześć,

Mam problem z wygenerowaniem nowego kodu rabatowego dla Philipsa.

Cały czas mam komunikat: Pula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie.

Ostatni zakup zrobiłem 4 marca produktu Philipsa, od tamtej pory brak możliwości wygenerowania nowego kodu, mimo że to już jest ponad miesiąc od ostatniego zakupu.

Odpowiedz
0 Lajków
sqrteh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-04-2019
Wiadomość 1 z 6 (7 870 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Nowa pula kodów rabatowych jest już dostępna. Zapraszam do korzystania Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (7 869 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Witam,

 

Kiedy pojawią się nowe kody rabatowe dla Philips?

podrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
John
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 3 z 6 (7 151 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Witaj,
kody staramy się dodawać na bieżąco. Nie mamy informacji, kiedy dodamy nową pulę kodów. Proszę Cię o sprawdzanie Moich rabatów w Moim ING.

 

Pozdrawiam


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (7 100 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Witam

 

Co zerknę na stronkę co jakiś czas to wiecznie komunikat, że pula kodów została wyczerpana. Dodacie kody do tej promocji?

Odpowiedz
0 Lajków
kris1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-10-2019
Wiadomość 5 z 6 (5 955 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

[ Edytowane ]

Zachęcam Cię do śledzenia Moich rabatów. Kody dodajemy na bieżąco, nie mamy informacji, kiedy udostępnimy kolejną pulę. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (5 892 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy