Bankowość internetowa

Odpowiedz

moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Cześć,

Mam problem z wygenerowaniem nowego kodu rabatowego dla Philipsa.

Cały czas mam komunikat: Pula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie.

Ostatni zakup zrobiłem 4 marca produktu Philipsa, od tamtej pory brak możliwości wygenerowania nowego kodu, mimo że to już jest ponad miesiąc od ostatniego zakupu.

Odpowiedz
0 Lajków
sqrteh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-04-2019
Wiadomość 1 z 6 (8 774 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Nowa pula kodów rabatowych jest już dostępna. Zapraszam do korzystania Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (8 773 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Witam,

 

Kiedy pojawią się nowe kody rabatowe dla Philips?

podrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
John
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 3 z 6 (8 055 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Witaj,
kody staramy się dodawać na bieżąco. Nie mamy informacji, kiedy dodamy nową pulę kodów. Proszę Cię o sprawdzanie Moich rabatów w Moim ING.

 

Pozdrawiam



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (8 004 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

Witam

 

Co zerknę na stronkę co jakiś czas to wiecznie komunikat, że pula kodów została wyczerpana. Dodacie kody do tej promocji?

Odpowiedz
0 Lajków
kris1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-10-2019
Wiadomość 5 z 6 (6 859 wyświetleń)

Re: moje rabaty - philips - problem z wygenerowaniem kodu

[ Edytowane ]

Zachęcam Cię do śledzenia Moich rabatów. Kody dodajemy na bieżąco, nie mamy informacji, kiedy udostępnimy kolejną pulę. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (6 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy