Odpowiedz

Znów problem profil zaufany - ważne !

Znowu nie moge pracowac , ostatnio 9 maja . Prosze o ogarniecie problemu , bo to przestaje być incydentalne

malgonek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 1 z 12 (13 510 wyświetleń)

Re: Znów problem profil zaufany - ważne !

@malgonek sprawdzamy co się dzieje. Chciałabym zauważyć, że nie my jesteśmy dostawcą Profilu Zaufanego i przerwy w jego działaniu nie zawsze leżą po naszej stronie Emotikon: Smutny 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 12 (13 510 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

U nich nic nie działa i za każdym razem "to nie ich wina" Emotikon: Bardzo szczęśliwy
W tym roku mieli np. 3 dniową awarię systemu maklerskiego - zrzucili na dostawcę usług informatycznych (w oficjalnym komunikacie prasowym).
Niedawno zgubili mój przelew, który sami zaadresowali - zrzucili na odbiorcę (inną spółkę z grupy ing Emotikon: Bardzo szczęśliwy ), a po długim procesie reklamacyjnym odbiorca umył ręce i nikt nie wziął na klatę odpowiedzialności za zgubione pieniądze.
Aktualnie przetrzymują moje oszczednosci z ikze i nie chcą ich oddać. I to wszystko w ciągu kilku miesięcy...
Tak więc ciesz się, że masz tylko taki problem i załóż konto w innym banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 3 z 12 (13 445 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Próbowałem podpisać profilem zaufanym, tak jak wielokrotnie juz przez ING robiłem, dziś w dn.09.06.2021 za każdym razem zgłaszało mi, że nie mam profilu zaufanego, mimo, że mam i że działał. taki komunikat pojawia się: Nie masz założonego profilu zaufanego w ING
piopio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
09-06-2021
Wiadomość 4 z 12 (13 444 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Mam ten sam problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Luka99
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2021
Wiadomość 5 z 12 (13 081 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

@Luka99 @piopio Zgłosiliśmy tę sytuację. Wyjaśniamy co jest powodem tych komunikatów i błędów. 
Obecnie nie mam więcej informacji w tym temacie Emotikon: Smutny 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (13 022 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

W dalszym ciągu jest błąd. Nie mogę podpisać dokumentu profilem zaufanym :

"Wystąpił błąd podczas autoryzacji podpisu podpisem zaufanym w zewnętrznym dostawcy tożsamości: Autoryzacja w zewnętrznym dostawcy tożsamości nie powiodła się. Spróbuj autoryzować podpis jeszcze raz."

Odpowiedz
0 Lajków
lordbebok
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2021
Wiadomość 7 z 12 (12 875 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Problemy z profilem zaufanym, o których pisaliśmy w środę, skończyły się tego samego dnia około 11:30. Jeżeli w Twoim przypadku nadal nie działa on poprawnie, to proszę, sprawdź, czy tak samo wygląda to na innej przeglądarce oraz wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce, na której masz ten błąd. Gdyby to nie pomogło, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie (24/7). Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (12 826 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Dzisiaj, dnia 27.09.2021 znów problem z logowaniem do profilu zaufanego i sławny juz komunikat: "nie masz założonego profilu zaufanego w ING". Proszę o rozwiązanie problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
AnaFiol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-09-2021
Wiadomość 9 z 12 (11 528 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Nie mamy zgłoszonych błędów w działaniu profilu zaufanego po naszej stronie.
Jeżeli pojawia Ci się taki komunikat sprawdź proszę czy ważność Twojego profilu nie wygasła. 
Datę ważności profilu zaufanego sprawdzisz w usłudze Moje ING w zakładce Usługi - Sprawy urzędowe - Profil zaufany. Tam w razie potrzeby możesz go też przedłużyć.
Dodatkowo jak masz u nas dwa loginy do bankowości (osobno do konta osobistego i osobno dla działalności gospodarczej), sprawdź czy logujesz się poprawnym loginem.

Możesz też sprawdzić logowanie przez inną przeglądarkę internetową lub w obecnej wyczyścić pliki cookie. Gdybyś nadal miał kłopot skontaktuj się proszę z nami przez Moje ING. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 10 z 12 (11 468 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: karta kredytowa a doładowanie Revolut

Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?

18-12-2024
OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Witam

Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ? 

 

Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz

...

18-12-2024
Re.: Najem długoterminowy samochodu

Najlepiej to zobacz sobie gdzie ma place masterlease, wybierz się tam stacjonarnie, zobacz jakie mają samochody na wynajem. Na stronie możesz sobie mniej więcej przeliczyć, ile Cię to będzie kosztował...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy