Odpowiedz

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Również mam problem z profilem zaufanym - z pewnością go miałam i nie powinien był wygasnąć. Wg ING profil jest, wg pz - nie ma. Potrzebuję podpisu w pracy, więc to jest duży problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Kzol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-09-2021
Wiadomość 11 z 12 (3 076 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Prosimy, sprawdź po zalogowaniu do Mojego ING (zakładka Usługi- Sprawy Urzędowe- Profil zaufany) czy Twój profil jest aktywny. Jeśli możesz, spróbuj podpisać dokument korzystając z innej przeglądarki internetowej. 

Jeśli Profil Zaufany jest aktywny i zmiana przeglądarki nie rozwiązała kłopotu, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 12 z 12 (3 044 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Przejecie konta POMOCY!!!

Witam pilnie potrzebuje pomocy poniedziałek ktoś włamał się na moje konto zmienił nr.tel i hasło do logowania proszę pilnie o pomoc!!

29-04-2024
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy