30-09-2021 15:40
01-10-2021 16:03
Prosimy, sprawdź po zalogowaniu do Mojego ING (zakładka Usługi- Sprawy Urzędowe- Profil zaufany) czy Twój profil jest aktywny. Jeśli możesz, spróbuj podpisać dokument korzystając z innej przeglądarki internetowej.
Jeśli Profil Zaufany jest aktywny i zmiana przeglądarki nie rozwiązała kłopotu, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |