Odpowiedz

Znów problem profil zaufany - ważne !

Znowu nie moge pracowac , ostatnio 9 maja . Prosze o ogarniecie problemu , bo to przestaje być incydentalne

malgonek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 1 z 12 (12 188 wyświetleń)

Re: Znów problem profil zaufany - ważne !

@malgonek sprawdzamy co się dzieje. Chciałabym zauważyć, że nie my jesteśmy dostawcą Profilu Zaufanego i przerwy w jego działaniu nie zawsze leżą po naszej stronie Emotikon: Smutny 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 12 (12 188 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

U nich nic nie działa i za każdym razem "to nie ich wina" Emotikon: Bardzo szczęśliwy
W tym roku mieli np. 3 dniową awarię systemu maklerskiego - zrzucili na dostawcę usług informatycznych (w oficjalnym komunikacie prasowym).
Niedawno zgubili mój przelew, który sami zaadresowali - zrzucili na odbiorcę (inną spółkę z grupy ing Emotikon: Bardzo szczęśliwy ), a po długim procesie reklamacyjnym odbiorca umył ręce i nikt nie wziął na klatę odpowiedzialności za zgubione pieniądze.
Aktualnie przetrzymują moje oszczednosci z ikze i nie chcą ich oddać. I to wszystko w ciągu kilku miesięcy...
Tak więc ciesz się, że masz tylko taki problem i załóż konto w innym banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 3 z 12 (12 123 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Próbowałem podpisać profilem zaufanym, tak jak wielokrotnie juz przez ING robiłem, dziś w dn.09.06.2021 za każdym razem zgłaszało mi, że nie mam profilu zaufanego, mimo, że mam i że działał. taki komunikat pojawia się: Nie masz założonego profilu zaufanego w ING
piopio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
09-06-2021
Wiadomość 4 z 12 (12 122 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Mam ten sam problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Luka99
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2021
Wiadomość 5 z 12 (11 759 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

@Luka99 @piopio Zgłosiliśmy tę sytuację. Wyjaśniamy co jest powodem tych komunikatów i błędów. 
Obecnie nie mam więcej informacji w tym temacie Emotikon: Smutny 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (11 700 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

W dalszym ciągu jest błąd. Nie mogę podpisać dokumentu profilem zaufanym :

"Wystąpił błąd podczas autoryzacji podpisu podpisem zaufanym w zewnętrznym dostawcy tożsamości: Autoryzacja w zewnętrznym dostawcy tożsamości nie powiodła się. Spróbuj autoryzować podpis jeszcze raz."

Odpowiedz
0 Lajków
lordbebok
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2021
Wiadomość 7 z 12 (11 553 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Problemy z profilem zaufanym, o których pisaliśmy w środę, skończyły się tego samego dnia około 11:30. Jeżeli w Twoim przypadku nadal nie działa on poprawnie, to proszę, sprawdź, czy tak samo wygląda to na innej przeglądarce oraz wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce, na której masz ten błąd. Gdyby to nie pomogło, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie (24/7). Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 12 (11 504 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Dzisiaj, dnia 27.09.2021 znów problem z logowaniem do profilu zaufanego i sławny juz komunikat: "nie masz założonego profilu zaufanego w ING". Proszę o rozwiązanie problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
AnaFiol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-09-2021
Wiadomość 9 z 12 (10 206 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Nie mamy zgłoszonych błędów w działaniu profilu zaufanego po naszej stronie.
Jeżeli pojawia Ci się taki komunikat sprawdź proszę czy ważność Twojego profilu nie wygasła. 
Datę ważności profilu zaufanego sprawdzisz w usłudze Moje ING w zakładce Usługi - Sprawy urzędowe - Profil zaufany. Tam w razie potrzeby możesz go też przedłużyć.
Dodatkowo jak masz u nas dwa loginy do bankowości (osobno do konta osobistego i osobno dla działalności gospodarczej), sprawdź czy logujesz się poprawnym loginem.

Możesz też sprawdzić logowanie przez inną przeglądarkę internetową lub w obecnej wyczyścić pliki cookie. Gdybyś nadal miał kłopot skontaktuj się proszę z nami przez Moje ING. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 10 z 12 (10 146 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Dziękuję za dobrą wiadomość.

14-07-2024
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Z tej opcji można już korzystać, zweryfikujemy i poprawimy informacje na naszej stronie - dziękujemy za zwrócenie uwagi Emotikon: Szczęśliwy

14-07-2024
Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków

Dzień dobry,

 

Jak w temacie wiadomości podczas składania wniosku o pożyczkę operacja zostaje wstrzymana informacją "Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków" spróbuj ponownie jutro. Powodem może być z

...

14-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy