Odpowiedz

Znów problem profil zaufany - ważne !

Znowu nie moge pracowac , ostatnio 9 maja . Prosze o ogarniecie problemu , bo to przestaje być incydentalne

malgonek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
12-05-2021
Wiadomość 1 z 8 (1 578 wyświetleń)

Re: Znów problem profil zaufany - ważne !

@malgonek sprawdzamy co się dzieje. Chciałabym zauważyć, że nie my jesteśmy dostawcą Profilu Zaufanego i przerwy w jego działaniu nie zawsze leżą po naszej stronie Emotikon: Smutny 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
74
12
18-01-2021
Wiadomość 2 z 8 (1 578 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

U nich nic nie działa i za każdym razem "to nie ich wina" Emotikon: Bardzo szczęśliwy
W tym roku mieli np. 3 dniową awarię systemu maklerskiego - zrzucili na dostawcę usług informatycznych (w oficjalnym komunikacie prasowym).
Niedawno zgubili mój przelew, który sami zaadresowali - zrzucili na odbiorcę (inną spółkę z grupy ing Emotikon: Bardzo szczęśliwy ), a po długim procesie reklamacyjnym odbiorca umył ręce i nikt nie wziął na klatę odpowiedzialności za zgubione pieniądze.
Aktualnie przetrzymują moje oszczednosci z ikze i nie chcą ich oddać. I to wszystko w ciągu kilku miesięcy...
Tak więc ciesz się, że masz tylko taki problem i załóż konto w innym banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 3 z 8 (1 513 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Próbowałem podpisać profilem zaufanym, tak jak wielokrotnie juz przez ING robiłem, dziś w dn.09.06.2021 za każdym razem zgłaszało mi, że nie mam profilu zaufanego, mimo, że mam i że działał. taki komunikat pojawia się: Nie masz założonego profilu zaufanego w ING
piopio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
09-06-2021
Wiadomość 4 z 8 (1 512 wyświetleń)

Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Mam ten sam problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Luka99
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2021
Wiadomość 5 z 8 (1 149 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

@Luka99 @piopio Zgłosiliśmy tę sytuację. Wyjaśniamy co jest powodem tych komunikatów i błędów. 
Obecnie nie mam więcej informacji w tym temacie Emotikon: Smutny 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
326
83
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (1 090 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

W dalszym ciągu jest błąd. Nie mogę podpisać dokumentu profilem zaufanym :

"Wystąpił błąd podczas autoryzacji podpisu podpisem zaufanym w zewnętrznym dostawcy tożsamości: Autoryzacja w zewnętrznym dostawcy tożsamości nie powiodła się. Spróbuj autoryzować podpis jeszcze raz."

Odpowiedz
0 Lajków
lordbebok
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2021
Wiadomość 7 z 8 (943 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Problemy z profilem zaufanym, o których pisaliśmy w środę, skończyły się tego samego dnia około 11:30. Jeżeli w Twoim przypadku nadal nie działa on poprawnie, to proszę, sprawdź, czy tak samo wygląda to na innej przeglądarce oraz wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce, na której masz ten błąd. Gdyby to nie pomogło, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie (24/7). Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
603
190
12-10-2015
Wiadomość 8 z 8 (894 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Obsługa kasowa w oddziale w Krakowie

Zgadza się, w Krakowie mamy tylko jedne oddział z obsługą kasową. Znajduję się on przy ulicy 

Kapelanka 42B w Krakowie.

Na terenie Krakowa mamy jednak bardzo dużą ilość naszych bankomatów oraz wpłatom

...

03-08-2021
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją s

...

03-08-2021
Dodatkowe dokumenty

Witam, od dziś jestem na 4 etapie
Wyceniamy nieruchomość

Otrzymaliśmy wycenę Twojej nieruchomości.
Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista

Problem polega na tym, że mój...

03-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy