U nich nic nie działa i za każdym razem "to nie ich wina" W tym roku mieli np. 3 dniową awarię systemu maklerskiego - zrzucili na dostawcę usług informatycznych (w oficjalnym komunikacie prasowym). Niedawno zgubili mój przelew, który sami zaadresowali - zrzucili na odbiorcę (inną spółkę z grupy ing ), a po długim procesie reklamacyjnym odbiorca umył ręce i nikt nie wziął na klatę odpowiedzialności...
Nie licz na szybkie rozwiązanie problemu. To taki bank, że każą Ci czekać 30 dni na odpowiedź na reklamację, a gdy po tym czasie upomnisz się, że termin już minął... powiedzą, że co tam regulamin, co tam ustawa, dla nas to "mogą być dni robocze".
Re: Wypłata transferowa z IKZE, czyli nie oddamy pańskich oszczędności emerytalnych i co nam pan ...
Pani Moniko, przykro mi, ale zgodnie z przepisami polskiego prawa nie mogą to być dni robocze. Jeśli wyraża Pani oficjalne stanowisko Banku ING w tej sprawie, to chętnie przekażę je odpowiedniemu organowi sprawującemu kontrolę nad sektorem finansowym.
Wypłata transferowa z IKZE, czyli nie oddamy pańskich oszczędności emerytalnych i co nam pan zrobi
Dnia 21.05.2021 złożyłem u Państwa dyspozycję wypłaty transferowej z mojego rachunku IKZE. Mimo upływy ustawowego terminu 14 dni kalendarzowych ING wciąż przetrzymuje moje pieniądze.
Gdy spytałem co się dzieje konsultantka sama od razu zaproponowała przyjęcie reklamacji, ale na prośbę by mi pomogła, tj. żeby po prostu wykonała przelew lub poprosiła o to osobę, która ma takie uprawnienia, okazało s
Tak, ruszyło. W ubiegły piątek otrzymałem obietnicę, że we wtorek w bankowości elektronicznej pojawią się zakupione przeze mnie jednostki TFI. We wtorek dowiedziałem się, że jednak nastąpi to w środę. Dziś mamy piątek, a ja wciąż nie mam ani pieniędzy ani jednostek funduszu.
"Termin realizacji zleceń określony jest w Ustawie o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi i nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od dnia ich złożenia"
Zgłaszałem na chacie, zgłaszałem przez infolinię, podałem dodatkowe informacje które wskazują jednoznacznie, że pieniądze ewidentnie gdzieś "wsiąkły", w związku z czym wypadałoby potraktować sprawę jako pilną i otrzymałem dwie odpowiedzi: 1. "zaraz to wyjaśnię i do Pana oddzwonię". Nie oddzwonił. Gdy po kilku godzinach próbowałem upomnieć się, ze obiecano mi kontakt, okazało się, że nigdzie w syste...
Dnia 8.02.2021 zapisałem się do promocji regularnego inwestowania. W bankowości elektronicznej złożyłem zlecenie zakupu jednego z funduszy, z mojego konta zniknęło 1000 zł, ustawowy termin realizacji zlecenia minął w poniedziałek (3 dni temu), a jednostek funduszu nie dostałem. W banku twierdzą, że nie mają moich pieniędzy, nie wiedzą co się z nimi dzieje i to nie ich wina ani problem. Na chacie p...