09-06-2021 06:34
Znowu nie moge pracowac , ostatnio 9 maja . Prosze o ogarniecie problemu , bo to przestaje być incydentalne
09-06-2021 06:38
@malgonek sprawdzamy co się dzieje. Chciałabym zauważyć, że nie my jesteśmy dostawcą Profilu Zaufanego i przerwy w jego działaniu nie zawsze leżą po naszej stronie
09-06-2021 07:55
09-06-2021 07:56
09-06-2021 10:40
09-06-2021 11:05
11-06-2021 09:32
W dalszym ciągu jest błąd. Nie mogę podpisać dokumentu profilem zaufanym :
"Wystąpił błąd podczas autoryzacji podpisu podpisem zaufanym w zewnętrznym dostawcy tożsamości: Autoryzacja w zewnętrznym dostawcy tożsamości nie powiodła się. Spróbuj autoryzować podpis jeszcze raz."
12-06-2021 09:43
Problemy z profilem zaufanym, o których pisaliśmy w środę, skończyły się tego samego dnia około 11:30. Jeżeli w Twoim przypadku nadal nie działa on poprawnie, to proszę, sprawdź, czy tak samo wygląda to na innej przeglądarce oraz wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce, na której masz ten błąd. Gdyby to nie pomogło, to zapraszam Cię do kontaktu z nami na czacie w Moim ING (dni robocze 8-24 i soboty 8-22) lub telefonicznie (24/7). Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie w naszych systemach.
27-09-2021 14:35
Dzisiaj, dnia 27.09.2021 znów problem z logowaniem do profilu zaufanego i sławny juz komunikat: "nie masz założonego profilu zaufanego w ING". Proszę o rozwiązanie problemu.
28-09-2021 10:44
Nie mamy zgłoszonych błędów w działaniu profilu zaufanego po naszej stronie.
Jeżeli pojawia Ci się taki komunikat sprawdź proszę czy ważność Twojego profilu nie wygasła.
Datę ważności profilu zaufanego sprawdzisz w usłudze Moje ING w zakładce Usługi - Sprawy urzędowe - Profil zaufany. Tam w razie potrzeby możesz go też przedłużyć.
Dodatkowo jak masz u nas dwa loginy do bankowości (osobno do konta osobistego i osobno dla działalności gospodarczej), sprawdź czy logujesz się poprawnym loginem.
Możesz też sprawdzić logowanie przez inną przeglądarkę internetową lub w obecnej wyczyścić pliki cookie. Gdybyś nadal miał kłopot skontaktuj się proszę z nami przez Moje ING.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |