Odpowiedz

Nie można wykonać przelewu

Witam,

 

ani poprzez stronę internetową, ani przez aplikację mobilną nie mogę wykonać przelewu. Po wprowadzeniu wymaganych danych otrzymuję informację "Nieoczekiwany błąd serwera."

 

Kiedy błąd zostanie naprawiony?

kris139
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
01-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 540 wyświetleń)

Re.: Nie można wykonać przelewu

Do zamknięcia. Usługa już działa
Odpowiedz
0 Lajków
kris139
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
01-10-2021
Wiadomość 2 z 2 (6 510 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy