Odpowiedz

Nie można wykonać przelewu

Witam,

 

ani poprzez stronę internetową, ani przez aplikację mobilną nie mogę wykonać przelewu. Po wprowadzeniu wymaganych danych otrzymuję informację "Nieoczekiwany błąd serwera."

 

Kiedy błąd zostanie naprawiony?

kris139
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
01-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (8 844 wyświetleń)

Re.: Nie można wykonać przelewu

Do zamknięcia. Usługa już działa
Odpowiedz
0 Lajków
kris139
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
01-10-2021
Wiadomość 2 z 2 (8 814 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności pierścieniem Tapster

Witam
Czy jest możliwość podpięcia którejś z kart ING do płatności pierścieniem Tapster.

21-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy