Odpowiedz

Nie można wykonać przelewu

Witam,

 

ani poprzez stronę internetową, ani przez aplikację mobilną nie mogę wykonać przelewu. Po wprowadzeniu wymaganych danych otrzymuję informację "Nieoczekiwany błąd serwera."

 

Kiedy błąd zostanie naprawiony?

kris139
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
01-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (8 758 wyświetleń)

Re.: Nie można wykonać przelewu

Do zamknięcia. Usługa już działa
Odpowiedz
0 Lajków
kris139
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
01-10-2021
Wiadomość 2 z 2 (8 728 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy