Odpowiedz

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Również mam problem z profilem zaufanym - z pewnością go miałam i nie powinien był wygasnąć. Wg ING profil jest, wg pz - nie ma. Potrzebuję podpisu w pracy, więc to jest duży problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Kzol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-09-2021
Wiadomość 11 z 12 (3 607 wyświetleń)

Re: Re.: Znów problem profil zaufany - ważne !

Prosimy, sprawdź po zalogowaniu do Mojego ING (zakładka Usługi- Sprawy Urzędowe- Profil zaufany) czy Twój profil jest aktywny. Jeśli możesz, spróbuj podpisać dokument korzystając z innej przeglądarki internetowej. 

Jeśli Profil Zaufany jest aktywny i zmiana przeglądarki nie rozwiązała kłopotu, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 12 z 12 (3 575 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

17-11-2024
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr

...

17-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.

Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".

 

Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj

...

17-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy